Jump to content

enge pleken

Recommended Posts

Geplaatst:
'k wel..

En bij MT.Chilliad heb je ook een soort vuilnisbelt..

Daar zie je ook een kappotte auto die je niet met cheats kan verbeteren..

hoe kan je een auto nou met cheats verbeteren,.. is daar een cheat voor??? :o

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• CelicaVB

5

• Sasuke

4

• BrokenTable

2

• Mathmagic

2

Geplaatst: (bewerkt)

Wel nu ik het zo lees over die enge plekken :( Hoe vaak kom je die tegen....en uh is het echt zo eng???? Nee toch hoop ik.... :unsure: :unsure: Ik bang? Nee hoor...alhoewel.... :blink: zolang er maar geen Silent Hill taferelen in voor komen!?

Bewerkt: door XPr0MatriX
Geplaatst:
Gewoon de Armor+Life+money cheat :) ..

moet je dan in de auto zitten??

:o

Geplaatst:

ik snap niet waar jullie het over hebben "enge plekken"

:D cj moord alles uit wat die tegenkomt , waarschijnlijk ook ( bij mij wel :D )

prostituees die net hun werk hebben gedaan.

cj vliegt meters hoog in een auto over vanalles heen (insaine jumps)

cj krijgt hele legers achter zig aan (***** sterren)

en jullie hebben het over enge plekken waar een kapotte auto staat

:D hahahaha funny ;)

Geplaatst:
I rest my case! :huh:

1. Niet mijn zin stelen. "I rest my case." is trademark van maar één persoon. :thumbsup:

2. Als je dan toch denkt dat het niks interresants is, mag jij me gaan uitleggen WAAROM die auto's daar staan. En niet zeggen dat je PS2 ze gewoon "Spawnt", want dat weten we zelf ook wel...

Geplaatst:
I rest my case!  :huh:

1. Niet mijn zin stelen. "I rest my case." is trademark van maar één persoon. :thumbsup:

2. Als je dan toch denkt dat het niks interresants is, mag jij me gaan uitleggen WAAROM die auto's daar staan. En niet zeggen dat je PS2 ze gewoon "Spawnt", want dat weten we zelf ook wel...

lol....

:smirk: I rest my case also .. except, Ik ben het eens met Chironu

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind die Glendale auto's gewoon saai... Ze staan daar maar gewoon wat te staan, tenminste op mijn PS2, en ik heb het idee dat als mensen ze achter ze aan zien komen (als magneten) dat ze niet zoveel wiet moeten roken en paddo's moeten eten....

En wat jij ervan vindt, dat is jouw mening.......... En dat respecteer ik ook.

*edit*

Ik las net dat een moderator ALTIJD gelijk heeft, dus in dat geval: je hebt gelijk <_<

Bewerkt: door CelicaVB
Geplaatst:
Ik vind die Glendale auto's gewoon saai... Ze staan daar maar gewoon wat te staan, tenminste op mijn PS2, en ik heb het idee dat als mensen ze achter ze aan zien komen (als magneten) dat ze niet zoveel wiet moeten roken en paddo's moeten eten....

En wat jij ervan vindt, dat is jouw mening.......... En dat respecteer ik ook.

*edit*

Ik las net dat een moderator ALTIJD gelijk heeft, dus in dat geval: je hebt gelijk <_<

Doe de dirtbike race want ik zag de glendale ook nooit rijden maar toen ik de dirtbike race in Back O beyond deed zag ik hem voorbijscheuren. Ik heb de race nog es gedaan en ikzach hem weer. zal mischien toeval zijn.

Geplaatst:

Heb alles al geprobeerd maar gebeurt niks met die glendale maar zou het niet zo zijn dat die glendale daar staat omdat die kapot is en dat die daarom op de vuilnisbelt staat? volgens mijn is er niks bijzonders aan!

moderators al wat gevonden?

Geplaatst:

ik heb het 2 keer gezien met die Glendale´s

Ze reden gewoon van een heuveltje af en toen stopten ze gewoon.

ze reden niet achter mij aan

zoals sommige zeggen

• 10 maanden later...
Geplaatst:

gewoon een domme makers fout ze hebben de outo op een heuvel gespawned en dan rolt hij er vanaf!! :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...