Wijst Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) ik haal dit steeds niet kan iemand anders het even deon ? alvast bedankt ------------------------------------- is goed SummerBase. ------------------------------------- Bedankt SummerBase Bewerkt: 12 november 2006 door wijst
SummerBase Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Bike School - Passed! Ik heb de 'Bike School' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Zoals ik kon zien heb je alle oefeningen in de Bike School met succes behaald. Behalve de oefening 'Stoppie', ja daar kunnen we heel moeilijk over gaan doen, maar die vind ik zelf ook best moeilijk. Maar er is een manier waardoor je hem toch makkelijk kunt halen. Laten we beginnen met de eerste Stoppie, neem een goede aanloop en ga naar voren stijgeren en druk direct op de rem toets dat is dus de S-Toets. Dan zal de motor op zijn voor wiel blijven waarna je netjes in het eind vlak moet komen. Als dit gelukt is moet je een schans over en daarna de Stoppie doen deze is een stuk moeilijker dan de vorige variant, maar ook best te doen. Je moet namelijk heel hard rijden, die kun je met het W- Heel vaak achter elkaar indrukken trucje te doen bijvoorbeeld. Als dat lukt moet je proberen met het voorwiel te landen en als het dan goed gaat kun je zo in het vlak stoppen. Je haalt er geen 100% mee, maar wel voor de 100% algemeen, maar niet voor de Bike School. Verder lukte alles je dus dat zit wel goed! Beloning: Motor Skill + Bewerkt: 12 november 2006 door SummerBase
Recommended Posts