Jump to content

[GFX] Graphics Super Contest 2006!


.Levi.

Recommended Posts

Stemmen zijn geteld en de zoals jullie weten gaan er drie deelnemers door naar de Finale Ronde!

Dan wil ik even beginnen met de deelnemers die niet zijn doorgegaan. Elk van jullie die in de 2e ronde is gekomen heel goed gedaan en de signatures waren erg prachtig deze ronde. Van de 10 deelnemers gaan er maar drie door en dat zijn er nogal weinig, dus een kans maken op die top 3 is dus ook erg klein. De stemmen waren overduidelijk gebaseerd op de mening van een persoon (gelukkig maar). Leden die minder lang ervaring hebben met designen dan andere maken dus evenveel kans op iemand die al langer bezig is met het programma Adobe Photoshop. Ik ben hier juist erg blij om, het gaat ook niet om de hoeveelheid effecten of middelen je hebt gebruikt, het gaat eigenlijk alleen maar om het eind resultaat en jullie hebben dat allemaal ontzettend goed gedaan, daarom ook de totaal verschillende stemmen die zijn uitgekomen.

Ik denk dat het tijd is voor de eindstand.

Graphics Super Contest 2006 Stand - Ronde 2

Finale kandidaten:

-Matthijs- - 23 punten.

.Levi. - 21 punten.

Ferre - 19 punten.

Afgevallen kandidaten:

Jon-asses - 16 punten.

Froodooo - 8 punten.

Slimm - 6 punten.

Dizzee - 6 punten.

gta ripper - 3 punten.

Ik hoop dat de afgevallen kandidaten wel veel plezier hebben gehad en het erg leuk vonden om mee te doen. Iedereen die heeft meegedaan, fantastisch leuk! Hopelijk steunen jullie de Contest en de doorgaande kandidaten waaronder mijzelf in de volgende ronde en wensen jullie hen veel geluk toe!

Eisen voor de Finale Ronde:

Wees niet bang, geen thema opkomst. Nu we geen thema hebben kun je je uitleven waar je goed in bent en hoef je nergens rekening mee te houden.

De maten zijn/is net zoals de vorige ronde 500 x 200. Misschien dat je deze ruimte nodig gaat hebben om iets verrassends te maken.

Datum inlevertijd voor de finale kandidaten: (zie ook eerste post Data)

Insturen t/m 21 december.

Edit//

Helaas had -Matthijs- wat weinig tijd om een signature te creëren dus geef ik hem een dag extra. Aangezien sommige kandidaten ook in de 2e ronde een kans hebben kregen krijgt -Matthijs- er ook één Ook is hij een finale kandidaat dus het zou zeker jammer zijn hem te moeten missen.

Succes -Matthijs-.

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    10

  • Thabit

    4

  • SummerBase

    4

  • Ferre

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iedereen heeft zijn signature af en de finale kan beginnen! Ferre en -Matthijs-, allebei ontzettend veel succes in deze finale. Ik gun het jullie beide evenveel. Laat deze laatste ronde eerlijk verlopen en de mooiste signature winnen. :) Hoe je moet stemmen kun je zien in de eerste post.

Hier zijn de Finale Signatures!

Naam: Ferre

Programma (+versie): Adobe Photohop CS2

Signature:

ferrenellyfurtadov1ev3.png

Naam: .Levi.

Programma (+versie): Adobe Photohop 8.0

Signature:

halodayjw2.png

Naam: -Matthijs-

Programma (+versie): Adobe Photohop CS2

Signature:

supercontestfinalaiitg7.png

Ik zou het op prijs stellen als er ontzettend veel gestemt wordt in deze finale! Dus STEM! :Y

Mvg,

Slimm & .Levi.

Stemmen t/m 28 december!

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...