Jump to content

[GFX] Graphics Super Contest 2006!


.Levi.

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    10

  • Thabit

    4

  • SummerBase

    4

  • Ferre

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is gedaan met de tijd en er is een winnaar! Als eerst wil ik namens Slimm en mij zeggen dat wij het fantastisch vonden dat er met veel plezier aan deze contest werd meegedaan. :*D Dat het voor een aantal allemaal vlekkeloos verliep en voor aantal niet echt, dat is altijd wel zo, maar dat jullie meededen in de toernooi is al mooi genoeg.

In de Finale zaten Ferre -Matthijs- en ikzelf. Het was een spannende strijd deze finaleronde en er is veel gestemd, waar ik jullie nogmaals wil voor bedanken. Toch is er een Graphics Super Contest 2006 winnaar eruit gekomen en dat is geworden...

:klap::dans: -MATTHIJS- :dans::klap:

Puntentelling:

-Matthijs: 74 punten.

.Levi.: 68 punten.

Ferre: 50 punten.

-Matthijs- Van harte gefeliciteerd met deze overwinning en mag je nog lang mooie creaties maken met Photoshop! Na een tijdje photoshoppen en meegaan in het GFX wereldje heb je dit ook verdiend. Ook is er een winnende badge uit de bus gekomen, die gemaakt is door Ferre. Het zou leuk zijn als je die ging dragen om te laten zien dat jij de winnaar bent van Graphics Super Contest 2006!

Badge:

gsc06ml8.png

(Deze mag in je handtekening gezet worden. Wel blijven de regels 500 x 150.)

Reacties aan één of meerdere finale kandidaten kunnen in dit topic geplaatst worden.

Met vriendelijke groet,

Slimm & .Levi.

Graphics Moderators

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs- enorm gefeliciteerd. Je hebt net zoals alle andere finalisten enorm goed je best gedaan en dat is ook voor de andere wel een waardering waard. Ik vindt het gewoon een plezierig beeld om naar te kijken, jullie signatures dan. Daarom wil ik niet alleen Matthijs feliciteren, maar iedereen die aan deze contest mee heeft gedaan! Dit is denk ik wel voor herhaling vatbaar, ook wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om Slimm en Levi te bedanken voor deze mooi contest al deed ik zelf niet eens mee! Proficiat! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil iedereen bedanken die ook maar iets met dit contest te maken heeft gehad. De leden die gestemd hadden, de oprichters Slimm en .Levi. en de deelnemers. Helaas ben ik 3e geworden, maar daar heb ik ook een reden voor. Ik had weinig inspiratie voor de laatste ronde en het eindresultaat was niet zo geweldig geworden. Maarja ik moest toch wat inleveren, niet geschoten is altijd mis. En ik stond in elk lijstje! Helaas dan het meeste op de derde plaats, maar ik stond soms nog op de eerste en tweede.

Genoeg gelult, als troosprijs ben ik de maker van de badge die -Matthijs- mag dragen.

gsc06ml8.png

[img=http://img141.imageshack.us/img141/7623/gsc06ml8.png]

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd -Matthijs-, een waardige winnaar moet ik zeggen! ;) Ik vond jouw creatie er gewoon nét wat boven die van .Levi. en Ferre uitsteken. Dat wil uiteraard niet zeggen dat Ferre en .Levi. terecht verloren hebben, integendeel zelfs. Het was een erg spannende strijd, en daaruit heeft -Matthijs- de 1e plaats weten te bemachtigen. Nogmaal gefeliciteerd en veel plezier nog met het vieren van deze overwinning, Matthijs. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook graag iedereen bedanken, naast de perfecte organisatie van Slimm & .Levi. wil ik ook alle stemmers, en de maker van mijn badge, Ferre, bedanken. Ik heb het erg naar mijn zin gehad deze contest, en heel eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik zou winnen, het was in ieder geval een leuke en spannende strijd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteert Matthijs,

je creatie had gewoon iets wat de anderen niet hadden.

We kunnen ook gelijk zien dat je er even wat werk aan hebt gehad.

nog veel plezier met je badge :puh:

Mvg.

Joshoon :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, ben ik vergeten stemmen... :$

Maar ik wil -Matthijs- feliciteren, de signature's die jij gemaakt hebt waren echt ownage-creaties! Levi en Ferre zijn natuurlijk ook 2 grote pro's i.v.m. Photoshop, ook aan jullie twee gefeliciteerd. Ook de organisatie wil ik feliciteren, dus Levi en Slimm : Jullie contest is een groot succes geworden, allemaal door jullie goede organisatie. :klap:

Ikzelf ben wel érg ver geraakt in deze contest? Ik was bijna in die finale gesukkelt? :? Moest dit gebeurt zijn dan was dit wel onverdiend, al mijn medetegenstanders zijn toch wel beter dan mij, vind ik persoonlijk dan. Maar dat slaat niet uit dat ik het niet leuk vond, ik wil graag alle stemmers bedanken die gestemd hebben, niet speciaal op mij maar op iedereeen. Zonder stemmers was er geen contest, niet? :)

Hopelijk wordt dit nog eens herhaalt in 2007, het zal minstens een evengroot succes worden. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...