kees1991 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 hoi. ik heb Just Cause op mijn pc. en nu vraag ik mij af is er al een tool om die .sob en .sab file's te openen. zodat ik ze naar een 3ds bestant kan krijgen ?? Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Beste Kees, Sorry dat ik pas nu reageer en dit topic bump. Maar ik had dit topic pas gisteren gezien. Ik wou al een tijdje een tutorial maken hoe je bijna uit elke game dat met Direct X 9.xx werkt (dus niet een versie lager of OpenGL of een andere render-software). Ik heb het nog niet geprobeert met Just Cause, maar het zou enigsinds met de volgende games moeten werken: Half life². Boiling Point. Need for speed Underground 1&2 & Most Wanted. Need for speed Carbon Demo. Rollercoaster Tycoon 3. Flight Simulator 2004. Groen=Compatible. Orange=Half Compatible (bv models/textures niet goed gecaptured). Rood=Niet Compatible. De tutorial kan je [hier] vinden. Gelieve eventueele vragen/opmerkingen in dat topic te posten. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Dit topic staat ook verkeerd zie ik nu. Hij hoort thuis in het Free Roaming & Race Fora. Bij deze dus verplaatst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.