Jump to content

NIEUW PC VIRUS -> LEES DIT!

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is sinds dinsdag een nieuw zeer sterk virus in omloop, daarom wou ik dit jullie even zeggen zodat je het ook niet voorhebt.

AANDACHTIG LEZEN AUB

Iemand zendt een heel leuke screensaver van The Budweiser Frogs.

Als je het downloadt, ben je alles kwijt!

Je harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over.

JE MAG HET ONDER GEEN ENKEL BEDING DOWNLOADEN!!!!!

Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn.

Deze gegevens werden dinsdagmorgen door Microsoft vrijgegeven.

Nogmaals,stuur het aan iedereen in jouw adresboek door zodat dit kan gestopt worden!!!

AOL zegt dat het een heel gevaarlijk virus is waartegen momenteel geen remedie is.

Aangekondigd door CNN: Het ergste virus ooit gekend.

?Een nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is dit virus het meest ?vernielend ooit!!!!!!!!!

Dit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd nog geen bescherming ontwikkeld.

Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar ?alle vitale informatie van de computer gestockeerd is.

Het virus werkt ?als volgt:

Het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw address book onder de naam "A Virtual Card for You".

Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten.

Op het ogenblik dat de toetsen "ctrl+alt+del" of de reset toets gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.

Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek gezaaid in New York.

Open dus geen e-mail met als onderwerp "A ?virtual Card for You". Zodra u zo 'n mail ontvangt, moet u deze ?onmiddellijk deleten.

Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende virus aangekondigd.

Indien u een e-mail ontvangt met ?als onderwerp "An Internet Flower for You", moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te open.

Het virus vernielt alle "dynamic link libraries" files (.DLL).

Uw pc zal onmogelijk kunnen heropstarten!

Ik heb dit per mail gekregen, maar aangezien ik niet ieder's e-mail adres heb post ik het hier.

Geplaatst:

Heel erg bedankt. Ik krijg nog wel is wat van die mailtjes. Maar dan van vrienden. Maar die zal ik dus ook nooit meer openen. Heel erg bedankt.

Mvg:ExploudeD

Geplaatst:

Wat bedoel je met versturen het Virus of de Waarschuwings mail.:puh:

@Ik heb mijn hele contacten lijst een mail gestuurd. ;) En als jullie slim zijn. En dat zijn jullie. Doen jullie dat ook. :engel:

Geplaatst:

heb ik ook gedaan, maar een vriend van mij zegt dat het onzin is. die bron zit gewoon op de hele wereld paniek te zaaien, zegt hij. hij zei dat hij dat op een virus-alert-site had gezien. dus ehm...

Geplaatst:

Toch beter waarschuwen, het kan dat het vals is, maar tochliver voorkomen dan genezen.

Als je niet weet of het echt of vals is, neem dan toch voorzorgsmaatregelen, het moest maar eens echt zijn.

Geplaatst:
heb ik ook gedaan, maar een vriend van mij zegt dat het onzin is. die bron zit gewoon op de hele wereld paniek te zaaien, zegt hij. hij zei dat hij dat op een virus-alert-site had gezien. dus ehm...

Of dit waar is of niet weet ik niet. Maar ik vind dat je altijd met dit soort berichten alart moet blijven zodra het een vreemde naam heeft die jij niet kent moet je hem altijd delete. Zo loop je de minste risico op om zo'n virus in je pc te krijgen.

Iedergeval vind ik het wel goed van je Jorair dat je het even meld! ;)

Groet gammie :cya:

Geplaatst:

Ik ben gewent aan vreemde mailtjes. Ik krijg ook wel is mailtjes als titel Snoepje voor jou. :? Dat soort mailtjes open ik al nooit.

Geplaatst: (bewerkt)

Niet alleen is dit nieuws al heel erg oud (1997), ook is het een grap.

Als je het over e-mail grappen hebt, is dit wel de klassieker van alle grappen.. Dit is gewoon een soort van kettingbrief, om mensen erin te laten trappen. En blijkbaar werkt het nog steeds, gezien het aantal jaren dat de e-mail al in omloop is..

Voor meer info lees dit: http://www.breakthechain.org/exclusives/budfrogs.html

en dit: http://www.belgiantop50.com/modules.php?op...le&artid=44

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Kom op zeg dit virus is te oud. Zie http://vil.nai.com/vil/content/v_10579.htm

Zorg gewoon dat je een goede virusscan hebt en niet elke bestand opent wat iemand naar je toe stuurt.

Dan hoef je niet dagelijks vele topics te openen voor de vele viri die worden gemaakt.

Tevens is het heel dom om viruswaarschuwingen die per e-mail binnenkomen naar andere door te zenden. Meestal bevat zo'n e-mail dan juist valse instructies om windows niet werkend te maken of juist een ander moderner virus.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...