sando60 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik heb gehoord dat je de koffer bak lan openen, maar hoe doe je dat? Reageren
Ar Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Volgens mij, kan dit niet. Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik heb gehoord dat je de koffer bak lan openen, maar hoe doe je dat? Hey sando60 Jammer genoeg is dat niet mogelijk, er gingen voordat San Andreas geruchten dat je dat wel kon doen, dit kwam doordat er een screen van SA was vrijgegeven waarbij de kofferbak open stond. CJ kan de kofferbak wel openen in filmpjes, dit doet hij ook enkele malen (denk aan begin filmpje) Maar jijzelf kan dat niet doen, helaas. Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Ik weet niet van wie je het gehoord hebt, maar helaas kun je in San Andreas geen kofferbakken openen. Je hebt wel missies waar CJ bijvoorbeeld even een kofferbak opent om er iets uit te halen, maar verder kun je gewoon in het spel zelf kofferbakken niet openenen. Wat je wel kunt doen, is ze eraf rijden door met de achterkant van je auto overal tegenop te botsen. [Edit]Typhoon zegt het ook al.. Bewerkt: 12 november 2006 door Froodooo Reageren
Preddy Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Ik heb wat topics gezocht die waarschijnlijk antwoord hadden gegeven op je vraag, aangezien meer mensen dit graag zouden willen doen. Helaas is dat niet mogelijk. Althans, niet zonder de kofferbak eruit te slaan . 1, 2, 3, 4. Edit: zucht... Bewerkt: 12 november 2006 door Preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.