Jump to content

Openbaar vervoer?

Miche

Recommended Posts

Heb ongeveer 30% van het spel uitgespeeld, zit al ffkes in San Fierro. Nu vraag ik me af of ik al het "openbaar vervoer" kan gebruiken om snel naar Los Santos te raken.. of ben ik verplicht om de lange weg te rijden..

Ik had gehoord dat je een vliegtuig ticket kon kopen..

Zijn er ook nog andere manieren om snel een bepaalde afstand te oversteken?

Delen op andere websites

Mischien een domme vraag maar.. ik weet dat je de trein kan kapen, maar kan je ook als passagier instappen? Is er een trein die naar Los Santos rijdt vanuit San Fierro? Zo ja, is dat sneller dan met de auto? Ik neem aan van wel..

Delen op andere websites

Ik weet niet of je kan instappen als passagier, nooit geprobeerd. Maar als dat kan dan is het denk ik veel sneller dan gewoon met de auto rijden. Soms als ik naar een andere stad moet rij ik over de rails omdat die routes simpel zijn.

Delen op andere websites

als je als -passagier in auto wil, moet je niet bij de bestuurder plek deur instappen , maar gewoon de deuren voor passagiers , je moet daar gewoon instappen ( driehoekje drukke geloof ik ) en dan kan je gewoon mee reisen,

Delen op andere websites

als je als -passagier in auto wil, moet je niet bij de bestuurder plek deur instappen , maar gewoon de deuren voor passagiers , je moet daar gewoon instappen ( driehoekje drukke geloof ik ) en dan kan je gewoon mee reisen,

:blink:

Dit moet ik toch écht proberen.

Delen op andere websites

Als ik dat doe dan schuif ik 1 plek door en druk ik de rijder er uit. Bewerkt: door volvoboy
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...