Miche Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Heb ongeveer 30% van het spel uitgespeeld, zit al ffkes in San Fierro. Nu vraag ik me af of ik al het "openbaar vervoer" kan gebruiken om snel naar Los Santos te raken.. of ben ik verplicht om de lange weg te rijden.. Ik had gehoord dat je een vliegtuig ticket kon kopen.. Zijn er ook nog andere manieren om snel een bepaalde afstand te oversteken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Vliegtuig tickets kan je kopen later in het spel, je bent nu op 30% dus ik denk nog niet dat je openbaar vervoer kan gebruiken. Dat lukt waarschijnlijk pas wanneer je overal in het spel kan komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Mischien een domme vraag maar.. ik weet dat je de trein kan kapen, maar kan je ook als passagier instappen? Is er een trein die naar Los Santos rijdt vanuit San Fierro? Zo ja, is dat sneller dan met de auto? Ik neem aan van wel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Ik weet niet of je kan instappen als passagier, nooit geprobeerd. Maar als dat kan dan is het denk ik veel sneller dan gewoon met de auto rijden. Soms als ik naar een andere stad moet rij ik over de rails omdat die routes simpel zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 ja je kan instappen als passagier , heb het al meerdere xe gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 ja je kan instappen als passagier , heb het al meerdere xe gedaan Hoe dan? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Gelijk als je naar san fierro kan kan je al vliegtikket kopen en als je met de trein wil kan je als passagier instappen en je kan naar het volgende station skippen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 als je als -passagier in auto wil, moet je niet bij de bestuurder plek deur instappen , maar gewoon de deuren voor passagiers , je moet daar gewoon instappen ( driehoekje drukke geloof ik ) en dan kan je gewoon mee reisen, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 als je als -passagier in auto wil, moet je niet bij de bestuurder plek deur instappen , maar gewoon de deuren voor passagiers , je moet daar gewoon instappen ( driehoekje drukke geloof ik ) en dan kan je gewoon mee reisen, :blink: Dit moet ik toch écht proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 (bewerkt) als je als -passagier in auto wil, moet je niet bij de bestuurder plek deur instappen , maar gewoon de deuren voor passagiers , je moet daar gewoon instappen ( driehoekje drukke geloof ik ) en dan kan je gewoon mee reisen, Als ik dat doe dan schuif ik 1 plek door en druk ik de rijder er uit. Bewerkt: 9 november 2004 door volvoboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 ik bedoel trein , auto was verkeerd getypt sorry , als pasasagier in trein! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 ik bedoel trein , auto was verkeerd getypt sorry , als pasasagier in trein! Dan kan ie kloppen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 o oke dan snap ik het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joost Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Er kan in San Fierro gewoon een vliegticket gekocht worden voor $500. Hiermee vlieg je met het vliegtuig naar Los Santos. Dit is tenminste sneller dan de auto of de trein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Ah bedankt allemaal Voor dat vliegticket in San Fierro moet ik dan al langs las vanturas zijn geweest of kan ik dat nu al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.