j0ry Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 ik gebruik soms dat cheat geval en ik dee iets en nu gebeurde diet wrm ps hoe komt dat eiglijk Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 ik gebruik soms dat cheat geval en ik dee iets en nu gebeurde diet wrm ps hoe komt dat eiglijk het is niet cheat dinges maar cheat device maar het is wel raar ik heb dat nog geen een keer gehad probeer je psp uns aan en uit te doen en dan weer aan en dan kijken of je dan weer het zelfde probleem hebt Reageren
j0ry Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 ik weet al hoe dat kom ik geen iets heel snel lopen doe ging die in en gbouw zoomaar in heel raar en toe kwam dat Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 ik weet al hoe dat kom ik geen iets heel snel lopen doe ging die in en gbouw zoomaar in heel raar en toe kwam dat oke probleem op gelost einde topic na 2 berichten Reageren
gregory804 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Met cheatdevice 'forceerde' sommige dingen, dus het is normaal dadde soms vast zit, of geen omgeving meer hebt, of onder de grond zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.