Ferre Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Ik heb nog een paar vragen over de DS Lite, wat games en Wi-Fi Conection (WFC). Ik heb al wel op internet gekeken over WFC, alleen ik weet nog niet goed wat het nou precies inhoud. Hier had ik gekeken, heb ik het goed als ik zeg dat je een Wi-Fi USB moet hebben en die in je PC moet steken en dat je dan via WFC kan spelen? En je naar een hotspot moet gaan om zo ook via WFC te kunnen spelen. Zo ja (bij die hotspots), is dit dan dus gratis? Ook ben ik wel benieuwd naar Age of Empires: Age of Kings voor de DS. De Power Unlimited gaf de game een 84, [N]Gamer een 7,5. (Het reviewbeleid van beide bladen is wel anders). Maar ik wil weten wat jullie hier van vinden. En Metroid Prime Hunters, hoe werkt dat met Wi-Fi Connection. Want het is ook een multiplayer game. En zit PicoChat al standaard erop? En werkt dat ook met WFC of zonder gewoon? Alvast bedankt! Bewerkt: 12 november 2006 door Ferre Reageren
SamShine Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Pitochat zit er standaard op . En als je thuis een draadloos netwerk hebt kan je daarmee online, anders heb je een USB connect ding nodig, dit kost eenmaal de aanschaf van het apparaatje en verder alleen de kosten van je ADSL/internet. Voor een paar reviews: Insidegamer, Gamevillage, Gamer, Gamez, Gamed en Ownage. Veel plezier ermee . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.