Jump to content

Up, up and Away!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu bij de heist missie up, up and away! Ik begrijp er niets van. Ik heb al bij de walkthrough gekeken ze zeiden daar dat je met een parachute het best binnen kon komen. Maar als ik met mijn parachute land word ik geraak door afweerraketten ofzo. Ik houd dan nog maar een beetje levens over, ik word dan neergeschoten als ik het trappetje op klim. Kan iemand mij helpen? En weet iemand misschien waar ik een jetpack kan vinden zonder codes?

Geplaatst: (bewerkt)

De jetpack kun je bij het vliegveld in de woestijn vinden. Deze is daar echter pas nadat je de missie Black Project hebt behaald.

Voor de missie Up, up and Away vind ik de officele route het makkelijkst. Als eerste de vier militairen die buiten zijn neerschieten. Daarna (als je het wapen hebt) met een sniper de militairen die in de loods staan neerschieten zonder dat je de loods al ingaat. Let hier op dat er ook een aantal boven op loopplanken staan. Als je eenmaal de hele loods heb neergeschoten kun je hier binnen je healt en armor aanvullen. Nu voorzichtig buiten de trap op gaan en de militairen neerschieten. Daarna nog met de stationare minigun de twee helicopters uit de lucht maaien en een stukje met een heli vliegen.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Ik zal de normale weg nog eens proberen, ik ben nu met mijn parachute op de helipad geland alleen ik kom de leviathan niet in,

Dat klopt, voordat je de Leviathan in kan moet je eerst twee Hunters uit de lucht schieten. Om deze Hunters te vernietigen gebruik je de minigun van de soldaat die je als het goed is al gedood hebt. Nadat je de twee Hunters vernietigd hebt, stap je in de Leviathan en haal je vervolgens het busje op en hierna vlieg je ermee naar Verdant Meadows. Succes! :)

@ Bericht hieronder: Daar kan je nog wel eens gelijk in hebben, op WikiGTA staat dat hij een minigun moet hebben, maar volgens mij kan het ook zo zijn dat hij een Rocket Launcher heeft. Hij moet in ieder geval één van de twee hebben en daarmee moet je de Hunters vernietigen. :Y

Bewerkt: door Bling

Volgens mij staat er een minigun, zoals die ook in de eerste missie van Zero staat. Tenminste, PS2 versie heeft dat.

...en eentje bij de minigun.
Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Oh ja kan best, ik sta nu op het platform. Die 2 mannen daar hebben niets maar ik zie net dat die 2 mannen die eronder staan misschien wel een minigun kunnen hebben ja:P

Oh ja ik heb nog een tip voor de mensen die deze missie ook moeten doen: Druk niet op de l1 (ps2) als je de van al aan je helicopter hebt hangen, ik weet het uit ervaring.

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan op het forum. Gebruik voortaan de edit-knop, die vind je rechtsonder het bericht. Posts samengevoegd ;).<<<

Geplaatst:

Ik ben gewoon met de jetpack van achteren komen aanvliegen en met mn UZI de soldaat bij de heli neer geschoten en hup in de heli gestapt en vliegen maar ;). Geen cheats, maar toch doodsimpel :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...