Jump to content

stadion missies

Recommended Posts

Geplaatst:

heej.... ik heb 2 vragen in eiland 2 heb je ook een stadion missie Dirt Track heet hij volgens mij.. wat moet je daar doen om te winnen...

me andere vraag is Blood Bowl waar kan je die vinden?

Geplaatst: (bewerkt)

Het stadium waar je Dirtrack kunt starten bevindt zich niet in 'San Fierro' zoals jij dacht, deze bevindt zich in 'Las Venturas'. In San Fierro staat ook een stadium, maar hier kun je de Blood Bowl starten. Om de 'Dirt Track' te winnen moet eerst 6 rondjes om de baan maken en vervolgens de 1e plaats halen. Voor meer informatie hierover kun je ook even hier kijken. In dit stadium kun je tevens ook de Kickstart starten. Hieronder een kaartje waar je dit stadium precies kan vinden.

locatiedirttracken5.th.jpg

En dan heb je ook nog de Blood Bowl, deze kun je starten in het stadium in 'San Fierro'. Hier is het de bedoeling dat je door zoveel mogelijk rode markers heen rijdt. Elke marker geeft je 15 seconden extra, het doel is om op 60 seconden uit te komen. Als je dit eenmaal gelukt is heb je hem gehaald. Voor meer informatie hierover kun je ook even hier kijken. Het is niet nodig meer om een kaartje van de Blood Bowl te posten want dat heeft -Matthijs- al gedaan. :)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:
heej.... ik heb 2 vragen in eiland 2 heb je ook een stadion missie Dirt Track heet hij volgens mij.. wat moet je daar doen om te winnen...

me andere vraag is Blood Bowl waar kan je die vinden?

Dirt Track is een race waar je met een Sanchez, 6 rondjes moet rijden. Je rijd tegen 11 tegenstanders, en je dient eerste te worden. Het parcour zelf is hobbelig, en de race is aardig moeilijk. Oefening voordat je eraan begint zal slim zijn.

Dan Blood Bowl, die kan je vinden in het Foster Valley Stadium, in San Fierro. Wat je hier moet doen weet ik niet precies, ik heb hem nog nooit gedaan. Hier een kaartje waar je het Foster Valley Stadium kan vinden:

stadiumml1.th.png

Klikken voor een vergroting!

Geplaatst:

oh okee bedankt maar kick start en uh dirt track bevinden zich in het selfde stadion? dus je moet eerst kick start voltooien voordat je dirt track kan doen?

Geplaatst:
oh okee bedankt maar kick start en uh dirt track bevinden zich in het selfde stadion? dus je moet eerst kick start voltooien voordat je dirt track kan doen?

Nee, je hoeft ze niet in een bepaalde volgorde te halen, het ligt eraan welke dag het is in San Andreas. De Dirtrack kun je starten op maandag en woensdag. De Kickstart kun je starten op de overige dagen, dinsdag en donderdag t/m zondag dus. :)

Geplaatst:

okeee maar ik heb net die ene in san fiero gedaan maar ik heb een paar keer meer dan 60sec. gehad maar dan komt er niet te staan.. mission passed ofzo... :?:-(

Geplaatst:

Als je hem de eerste keer haalt, dan staat er als het goed is wel bij 60 seconden 'Mission Passed'. Maar als je hem de tweede keer doet, moet je 120 seconden (2 minuten) halen. Bij de derde keer 180 seconden (3 minuten) en bij de vierde keer 240 seconden (4 minuten) halen. Snap je? Om je eigen record te verbreken, moet je steeds 1 minuut omhoog.

Maar, je hoeft maar 1 keer 60 seconden te halen, dan heb je al een aantal % voor de 100% erbij.

Je kunt je eigen record proberen te breken met 2 minuten, 3 minuten of misschien zelfs 4 minuten. Maar dat is niet nodig voor de 100%.

Dus: 60 seconden is nodig, meer is leuk. :)

Geplaatst:

oh okee ik denk dat dat het is maar ik kan me het niet meer herrineren dat het me gelukt is.. kan je dat ergens controleren?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat kun je controleren bij je statistieken. Ga in het pauze menu naar 'stats'. Zoek dan bij je stats naar je beste tijd. Kun je hem niet vinden, dan zal je hem ook nog niet gehaald hebben. ;) Ik post dadelijk wel een screen van waar je het precies kunt vinden.

Hier kun je het dus vinden, bij stats -> mission.

gtasastatsav1.jpg

Scroll wat naar beneden, en je zult je langste tijd in Blood Bowl zien. Als er niets staat, heb je hem dus nog niet gehaald. Als er wel een tijd vermeld staat, heb je hem dus al wel gehaald. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...