.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Hallo allemaal, ik weet dat dit 1 van de vele topics is over de speedometer, maar van die andere topics word ik niets wijzer. ik zoek gewoon een speedometer (zoals die ja) die werkt met KPH, ik zoek een download met de files die je moet (re)placen bijv in de sa map. want ik wil hem ook gebruiken in Samp en MTA ^^ Reageren
Moonbeam Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Wat dacht je ervan om eerst zelf eens op een site als >>gta-downloads<< te kijken. Voor deze ene keer heb ik hem voor je gezocht: >>Klik!<< Mvg, Moonbeam Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 lol, dat was precies wat ik NIET zocht XD ik had er wel 1, die was met directx ofzo, ik heb 9.0c n toch zegt ie dat het niet werkt :S help me aub Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 lol, dat was precies wat ik NIET zocht XD ik had er wel 1, die was met directx ofzo, ik heb 9.0c n toch zegt ie dat het niet werkt :S help me aub weet je zeker dat je directx 9.0c hebt? (je kan het controleren door in je verkenner: C:\Program Files\DirectX\DxDiag.txt te bekijken) zo ja, installeer directx opnieuw, misschien doet het dan wel zo nee, installeer 9.0c zelf weet ik niet waar je zo'n speedmeter kan downloaden :$ iig veel succes Reageren
Juju Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik heb effe snel een vraagje tussendoor: Ik heb die speedometer wat Moonbeam had neergezet gedownload, maar ik weet niet hoe ik die nu in 't spel moet zetten , handige ik ook altijd met me mod-kunsten . Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Ik heb effe snel een vraagje tussendoor:Ik heb die speedometer wat Moonbeam had neergezet gedownload, maar ik weet niet hoe ik die nu in 't spel moet zetten , handige ik ook altijd met me mod-kunsten . zit er misschien een readme.txt bij? meestal staat het daarin. of stel je vraag in het GTA Modding Help-forum, wellicht dat je daar antwoord kan krijgen Bewerkt: 12 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.