Jump to content

KPH Speedometer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik weet dat dit 1 van de vele topics is over de speedometer, maar van die andere topics word ik niets wijzer.

ik zoek gewoon een speedometer (zoals die ja) die werkt met KPH, ik zoek een download met de files die je moet (re)placen bijv in de sa map. want ik wil hem ook gebruiken in Samp en MTA ^^

Geplaatst:

lol, dat was precies wat ik NIET zocht XD ik had er wel 1, die was met directx ofzo, ik heb 9.0c n toch zegt ie dat het niet werkt :S help me aub

Geplaatst:
lol, dat was precies wat ik NIET zocht XD ik had er wel 1, die was met directx ofzo, ik heb 9.0c n toch zegt ie dat het niet werkt :S help me aub

weet je zeker dat je directx 9.0c hebt? (je kan het controleren door in je verkenner: C:\Program Files\DirectX\DxDiag.txt te bekijken)

zo ja, installeer directx opnieuw, misschien doet het dan wel

zo nee, installeer 9.0c

zelf weet ik niet waar je zo'n speedmeter kan downloaden :$

iig veel succes :bier:

Geplaatst:

Ik heb effe snel een vraagje tussendoor:

Ik heb die speedometer wat Moonbeam had neergezet gedownload, maar ik weet niet hoe ik die nu in 't spel moet zetten :sst:, handige ik ook altijd met me mod-kunsten :bonk:.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb effe snel een vraagje tussendoor:

Ik heb die speedometer wat Moonbeam had neergezet gedownload, maar ik weet niet hoe ik die nu in 't spel moet zetten :sst:, handige ik ook altijd met me mod-kunsten :bonk:.

zit er misschien een readme.txt bij? meestal staat het daarin. of stel je vraag in het GTA Modding Help-forum, wellicht dat je daar antwoord kan krijgen :bier:

Bewerkt: door Dutchy3010

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...