Jump to content

Welke moet ik kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi!

Ik zit met een probleem, een grote zelfs;

Ik wil een Wii maar ook New Super Mario Bros. Ik krijg 4 euro in de week aan zakgeld en ik heb nu 45 euro. Ik dacht aan de Wii en dat ik NSMB maar met Sinterklaas vraag, maar stel nou dat ik dan een ander spel leuk vind? Help aub.

Geplaatst:
Hoi!

Ik wil een Wii maar ook New Super Mario Bros. Ik krijg 4 euro in de week aan zakgeld en ik heb nu 45 euro. Ik dacht aan de Wii en dat ik NSMB maar met Sinterklaas vraag, maar stel nou dat ik dan een ander spel leuk vind? Help aub.

Als je een ander spel leuk vindt koop je dat ander toch? :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

je vraag komt niet echt duidelijk over... Als je een ander spel wilt vraag je dat toch met sinterklaas?

Of je moet bedoelen dat als je het met sinterklaas vraagt en je hebt het eenmaal gekregen dat het dan niet bevalt? Vraag dan naar het bonnetje, om hem te ruillen :clown: Aan onze goede sint :)

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Ik bedoel ik wil de Wii maar ook New Super Mario Bros. Ik denk dat ik de Wii ga kopen, en dat ik New Super Bros met sinterklaas koop. Maar als ik een ander spel zie, mag ik die niet vragen. Ik mag maar 1 spel vragen.

Geplaatst:

Als je maar 1 spel mag vragen moet je je ouders een beetje 'bedriegen' :D door een 'tegoedbon' voor de Wii te vragen. Als hij dan uit is (8 December) kan je naar de winkel gaan er hem kopen. Daarna kan je met je eigen geld New Super Mario Bros kopen :) .

Geplaatst:
Hoi!

Als ik je goed begrijp ben je dus bang dat je NSMB toch niet zo leuk vindt als je het eenmaal hebt? Dat is natuurlijk een risico dat je altijd loopt als je games aanschaft, maar het lijkt me nou niet echt iets om je zorgen over te maken. Als je het echt niet leuk vindt kun je een game altijd ruilen voor een andere game, want meestal maken de winkels een uitzondering op de garantieregeling als het om Sinterklaascadeautjes gaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...