Jump to content

Canis Canem Edit of Scarface:The world is yours

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Help me a.u.b ik weet echt niet welke ik moet nemen :N

Canis Canem Edit

Scarface The World Is Yours

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Het licht aan je smaak... Canis Canem Edit is vooral een grappige game die iets heel nieuws brengt (het concept). Met Scarface heb je een GTA: Vice City (stories) achtige game. Het licht echt volledig aan je smaak. Ik raad je aan om bij vrienden te kijken of in een winkel vragen of ze een van de twee spelen even voor je in de demopods stoppen.

Veel plezier verder!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nog nooit het spel 'Canis Canem Edit' gespeeld maar het ziet me er een goed spel uit. Echter is Scarface: The world is yours ook geen miskoop, aangezien je hier ook veel vrijheid hebt. Het is ook een beetje een GTA (Vice City)-achtige game, waar je auto's kan stelen, gebieden kan overnemen en missie's moet doen voor opdracht-gevers.

Het ligt dus zoals SS al opmerkte een beetje aan je smaak, je kan ook nog een paar reviews lezen op een game-site, en dan vind je wat meningen. :)

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Het ligt natuurlijk aan wat je het leukst vindt, maar gezien de meeste reviews ligt de kwaliteit van Canis Canem Edit een stuk hoger dan die van Scarface. Bovendien is lijkt Scarface erg op Vice City, maar dan wat minder. Canis Canem Edit daarentegen doet echt iets nieuws, het heeft de gameplay en settings die geen andere games hebben.

Ik zou dus voor Canis Canem Edit gaan, omdat het meer vernieuwing, originaliteit en kwaliteit heeft dan Scarface.

Piet-Herr :cya:

Geplaatst:

gunk magazine in belgie :

scarface 86 %

bully (canis canem edit) 85 %

ik zou scarface nemen personelijk , dat lijkt een beetje op gta vc , en wie zegt nu niet dat dat een goede game is :puh: .

Geplaatst:
gunk magazine in belgie :

scarface 86 %

bully (canis canem edit) 85 %

ik zou scarface nemen personelijk , dat lijkt een beetje op gta vc , en wie zegt nu niet dat dat een goede game is :puh: .

Het lijkt er wel op, maar kan de kwaliteit van VC bij lange na niet evenaren. Dan kun je dus beter VC blijven spelen en Canis Canem Edit kopen.

Geplaatst:

Ik ga dus Scarface nemen,Bully mag ik niet kopen :N wgens die belachelijke mening van die thompsons gast dat me ouders hebben gezien...

:cya:

Dank voor jullie hulp :puh:

Geplaatst:

Je kunt, als je toch graag Canis Canem Edit wil, proberen je ouders om te praten.

Laat ze bijvoorbeeld deze review lezen en dan met name de eerste twee alinea's. Lees anders zelf die review en vertel je ouders hoe de game daadwerkelijk in elkaar zit, zeg waar het echt om draait. Benadruk dat Jack Thompson wat dat betreft niet erg geloofwaardig is, omdat hij constant allerlei games probeert aan te klagen. Vertel eventueel dat ie zelfs al heeft geprobeerd heeft om De Sims aan te klagen.

Je moet natuurlijk zelf weten of je hier zin in hebt en jij bent de enige die goed kan inschatten of je je ouders überhaupt zou kunnen ompraten, maar het is zeker de moeite waard. Canis Canem Edit is een geweldige game.

Piet-Herr :cya:

Geplaatst:
Ik ga dus Scarface nemen,Bully mag ik niet kopen :N wgens die belachelijke mening van die thompsons gast dat me ouders hebben gezien...

:cya:

Dank voor jullie hulp :puh:

Waarom mag je wel een game van de 18+ rating maar niet van de 16+ rating? Beetje vaag of ik begrijp het verkeerd kan ook. :$

Geplaatst:
Ohja,Me moeder vind het een "Pestsimulatie" zo :puh:,dus daarom

Je moeder moet niet luisteren naar Thompson, Dijsselbloem, en al die andere gestoorden. Canis Canem Edit is GEEN PESTGAME. Lees:

Ok. Ik ga toch even wat zeggen over de controverse. Moet van de hoofdredacteur. Sinds deze week zijn de ruzies rond Canis Canem Edit ook in Nederland aangekomen. Op Netwerk werd het probleem zelfs behandeld. Probleem is dat Bully, door de titel, vooral de nadruk legt op het pesten. Vandaar ook de naamsverandering. Punt is: in de game neemt hoofdpersoon Jimmy het juist op voor de zwakkeren op de Bullworth Academy. Hij is geen pestkop. Maar een soort scoutinggastje die goede daden verricht. Al spelend met Jimmy ga jij juist braaf naar de klas!
- GameVillage.nl
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: nee, CCE is geen game die GTA praktijken op een school introduceert, noch is het een game die pesten verheerlijkt.
- Gamed.nl
En hoewel Jimmy Hopkins zeker geen heilig boontje is en niet met zich laat dollen, is hij zeker geen gewetenloze pestkop.
- Gamez.nl

En zo kan ik nog wel even doorgaan... Het is gewoon geen pestgame, maar een game waar je eventueel in kunt pesten. Call of Juarez is toch ook geen sexgame omdat er een scene in voorkomt waar twee mensen de liefde bedrijven?

Maar goed, als je moeder liever heeft dat je een "moordsimulatie" speelt in plaats van een "pestsimulatie", kan ik je ook niet helpen... :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...