Jump to content

Canis Canem Edit of Scarface:The world is yours

Recommended Posts

Geplaatst:

Veel succes!

Ik zou zelf ook voor Canis Canem Edit gaan, Scarface gaat toch weer wat de GTA kant op,

en dat is niet altijd meer even leuk.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou toch voor Scarface gaan, de verbeterde (en originele!) versie van Vice city _O_

En je speelt natuurlijk met Tony Montana, wat wil je nog meer

Bewerkt: door B-Dup
Geplaatst:

Ik weet niet of je al een keuze hebt gemaakt.

Maar toch zou ik graag nog mijn mening willen geven. :)

Ten eerste zijn het wel 2 verschillende soort spellen. Bij Scarface gaat het om doden en auto's berijden.

Dit soort dingen kun je weer niet bij Canis Canem Edit doen.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat Canis Canem Edit minder leuk is. Integendeel zelfs.

Ik zelf vind dit spel leuker dan Scarface. Maar dat wil ook weer niet zeggen dat Scarface slecht is. ;)

Ik heb beide spellen op de Playstation 2. En het ligt er natuurlijk aan waar jij intresses liggen.

Ik zou gewoon voor Scarface gaan, ik heb allebei deze games gespeeld, en ik moet toch zeggen dat ik Scarface toch wat leuker en spannender vind. Ook is het beter uitgewerkt dan GTA. :Y Dus ik zou voor Scarface gaan en niet Bully aka Canis Canem Edit...

Bewerkt: door Saiyan
Geplaatst:

Ik zou voor canis canem edit omdat scarface een super langen credits in het begin krijgt.

Beetje kattenkwaad uithalen en pesten. Maar je moet vooral naar je eigen mening kijken en zoek op internet naar trailers ens over die twee gaems en schrijf de pluspunten en minpunten op.

Geplaatst:

Bully man veel beter want GTA VC is egt boring :t anders koopt ie tog lkkr San Andreas. (niet dat je dat doet maar ik wil nu bij me conclusie kome: KOOP BULLY A.K.A. Canis Canem Edit

Geplaatst:

Bully 9

Scarface 7

Scarface is afgeleid van gta vice city (of andersom) :*D

Dus ik kan net zo goed vice city kopen voor een goede prijs :Y

Ik ook ff hoor...

Bully/CCE

Een leuke game die verfrissende nieuwe gameplay introduceert, en natuurlijk een Rockstar titel.

Scarface

Ik vind het zelf niet zo cool dat Tony het overleefd heeft, maar om de game nou steeds te vergelijken met GTA VC is niet juist. GTA VC is gebasseerd op Miami en Scarface speelt zich af in Miami, verder heeft VC eerder Scarface elementen als omgekeerd.

Veel plezier welke game je ook koopt.. :)

--

Ff mijn mening veranderen, heb inmiddels zelf Scarface en moet zeggen ook al is het niet trouw aan de film dat Tony het overleefd de sfeer van de film is te voelen terwijl je de game speelt, verder zit de monsterlijk vette Soundtrack uit de film er ook in. Een geslaagd spel, die het niet alleen moet hebben van de licentie.. :)

Bewerkt: door Yohan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...