Jump to content

Missie bij Sweet

MrSelected

Recommended Posts

Hey,

ik had een vraagje, ik ben nu bij een missie van sweet, waarbij ik eerst naar een plek moet rijden met de hele 'gang' om de families te reuniten. Ik ga naar binnen, knal zonder geraakt te worden al die politie/ME neer, helikoptertje naar beneden gehaald, maar dan moet ik op politieauto's schieten !! :blink:

Dat lukt dus wel, mikken gaat verdomd lastig met zo een k*tpookje, maar ik wreck elke keer weer de auto. Wie heeft nog tips om mij dit stuk goed te laten doorkomen? Word er onderhand gek van. ( ben nu voor de lol property aan het veroveren in mn eentje.. )

mvg,

MrSelected

Delen op andere websites

Hey,

ik had een vraagje, ik ben nu bij een missie van sweet, waarbij ik eerst naar een plek moet rijden met de hele 'gang' om de families te reuniten. Ik ga naar binnen, knal zonder geraakt te worden al die politie/ME neer, helikoptertje naar beneden gehaald, maar dan moet ik op politieauto's schieten !! :blink:

Reuniting the families heet die missie...

Het is toch een kwestie van oefenen met die sticks ben ik bang. Meestal probeer ik op de grill van de auto te schieten bij zo'n missie, dan ontploft hij vaak snel.

Wat je ook kunt doen ik proberen de banden te raken (1 rake kogel is al genoeg), dan raakt zo'n auto regelmatig in de slip en slaat over de kop.

Of proberen de bestuurder te raken, is ook effectief.

Maar igg de schietknop nooit loslaten, en goed opletten wat er gezegd wordt door de bestuurder van jouw auto. Het kan namelijk ook voorkomen dat jij naar achter aan het schieten bent, en er aan de zijkant buiten beeld iemand op de auto schiet.

Succes :-)

Delen op andere websites

In het begin moest je ook een missie doen waarbij je de tankdop moest raken, zodat ie in 1x ontplofte.. Dat probeer ik dus de hele tijd maar ik raak hem maar 2/3 keer..

Ik ga nu dan even proberen om

- de banden te raken

- bestuurder

- de grill

thx voor de tips. :)

edit: Jep hij is gelukt, in 1x :D

Nu verraden BS en Ryder me, ik kan ze wel afknallen. ( and I will.. )

Net de missies bij Catalina afgemaakt ( lekker makkelijk ) en morgen door naar Cesar. :D

Bewerkt: door MrSelected
Delen op andere websites

maar hoe weg de stad word gek wat moet ik doen je kan alleen naar sweet zijn huis daar meot je met die chinees bendes reunieren ofzo maar eerst moet ik paar van mij mannen meenemen en dan die van de chinees maar ik snap het niet kunnen jullie me verder helpen?

Delen op andere websites

maar hoe weg de stad word gek wat moet ik doen je kan alleen naar sweet zijn huis daar meot je met die chinees bendes reunieren ofzo maar eerst moet ik paar van mij mannen meenemen en dan die van de chinees maar ik snap het niet kunnen jullie me verder helpen?

Eerst een paar eigen gang members meenemen...stuk of 3 ofzow, dan komt er zo'n geel bolletje op de kaart waar je naar toe moet.

Delen op andere websites

maar ze komen enit ind e auto hoe meot je ze meenemen dan?

Ik heb er ook en tijdje over moeten doen om ze in de auto te krijgen. Soms werd er weer 1 vermoord, en moest je weer een nieuwe recruteren.

Je gebruikt toch wel een 4 deurs auto neem ik aan?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...