Jump to content

rc tiger

Recommended Posts

Geplaatst:

kheb op wikigta gelezen dat er ook een rc tiger bestaat , maar de vindplaats staat er niet bij , dus waar kan ik deze vinden en wat is eventueel de besturing ?

Geplaatst: (bewerkt)
kheb op wikigta gelezen dat er ook een rc tiger bestaat , maar de vindplaats staat er niet bij , dus waar kan ik deze vinden en wat is eventueel de besturing ?

De RC-Tiger is een klein tankje wat in een missie van Zero voorkomt, New Model army om precies te zijn, en door de tegenstander bestuurd wordt. Jijzelf hebt een RC-Goblin tot je beschikking, hetgeen een miniheli is. Je kunt dus zonder mods géén gebruik van de RC-Tiger maken.

Mvg, Moonbeam

Edit: Wikigta over New Model Army

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst: (bewerkt)

Dit vehikel heeft geen spawnplaats en zul je ook niet in San Andreas tegenkomen wanneer je gewoon aan het cruisen bent. Deze tank komt namelijk alleen voor in de missie New Model Army, waar deze een lastig obstakel vormt.

Wil je er eens mee rijden heb je een mod nodig die vehikels kan spawnen. Ik heb daar geen verstand van maar waarschijnlijk zijn er wel anderen die het wel weten.

Edit: Hint hint: Een schuine naam onderaan bij de 'xx gebruikers lezen dit onderwerp' wil zeggen dat diegene bezig is een antwoord te formuleren.

Ik geef het op.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Bij spaceeinsteins all in one mod heb je een remote controll functie voor alle voertuigen( Je zit er zel niet in maar je kan ze wel besturen en laten ontploffen). De RC tank kan zelfs schieten. Als je hem het gedownload is het ID van het voertuig 564... Downloadbaar op gtagarage, major modifications en dan spaceeinsteins all in one mod!

Soms is er wel een geluidsbug bij het schieten!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...