Multi-gunner Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 kheb op wikigta gelezen dat er ook een rc tiger bestaat , maar de vindplaats staat er niet bij , dus waar kan ik deze vinden en wat is eventueel de besturing ? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) kheb op wikigta gelezen dat er ook een rc tiger bestaat , maar de vindplaats staat er niet bij , dus waar kan ik deze vinden en wat is eventueel de besturing ? De RC-Tiger is een klein tankje wat in een missie van Zero voorkomt, New Model army om precies te zijn, en door de tegenstander bestuurd wordt. Jijzelf hebt een RC-Goblin tot je beschikking, hetgeen een miniheli is. Je kunt dus zonder mods géén gebruik van de RC-Tiger maken. Mvg, Moonbeam Edit: Wikigta over New Model Army Bewerkt: 12 november 2006 door Moonbeam Reageren
Preddy Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Dit vehikel heeft geen spawnplaats en zul je ook niet in San Andreas tegenkomen wanneer je gewoon aan het cruisen bent. Deze tank komt namelijk alleen voor in de missie New Model Army, waar deze een lastig obstakel vormt. Wil je er eens mee rijden heb je een mod nodig die vehikels kan spawnen. Ik heb daar geen verstand van maar waarschijnlijk zijn er wel anderen die het wel weten. Edit: Hint hint: Een schuine naam onderaan bij de 'xx gebruikers lezen dit onderwerp' wil zeggen dat diegene bezig is een antwoord te formuleren. Ik geef het op. Bewerkt: 12 november 2006 door Preddy Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 k , dat is ook alweer opgelost , want ik heb gta sa op ps2 .dus : Reageren
erterer0 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Bij spaceeinsteins all in one mod heb je een remote controll functie voor alle voertuigen( Je zit er zel niet in maar je kan ze wel besturen en laten ontploffen). De RC tank kan zelfs schieten. Als je hem het gedownload is het ID van het voertuig 564... Downloadbaar op gtagarage, major modifications en dan spaceeinsteins all in one mod! Soms is er wel een geluidsbug bij het schieten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.