NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Voor GTA: VCS, heb je firmware 2.8 nodig, maar voor de cheatdevice maximaal 2.6, en er is 1 manier bij mij bekend om legaal GTA: VCS Te spelen zonder te upgraden, maar die is niet echt goed voor je psp, dus ik heb gewoon ge-upgrade, hoe kan ik dan nog cheatdevice gebruiken? ik wil als ik op de 100% namelijk nog wel een beetje willen kutten in Vice City. en omdat ik graag screenshots wil maken Bewerkt: 12 november 2006 door NIELS_ Reageren
j0ry Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 je kan ok gewon met 2.71 Gta vcs spelen dat doe ik met 2.71 Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 je kan ok gewon met 2.71 Gta vcs spelen dat doe ik met 2.71Bij mij moest ik upgraden... (ik had 2.6) Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik had net het zelfde probleem, men PSP deed het prima op 2.6. Maar voor VCS was 2.81 vereist. Je had twee mogelijkheden: - Updaten en VCS spelen zonder enig probleem. - Je PSP steeds laten stoppen met lezen en van UMD's verwisselen. Met die tweede oplossing had je de mogelijkheden ook de cheatdevice en screenshots kunnen nemen. Ik heb gekozen voor de eerste mogelijkheid. Ik wou zo snel mogelijk VCS spelen. En leek het upgraden mij het beste. Wat jij doet, moet jezelf maar kiezen. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik had net het zelfde probleem, men PSP deed het prima op 2.6. Maar voor VCS was 2.81 vereist. Je had twee mogelijkheden: - Updaten en VCS spelen zonder enig probleem. - Je PSP steeds laten stoppen met lezen en van UMD's verwisselen. Met die tweede oplossing had je de mogelijkheden ook de cheatdevice en screenshots kunnen nemen. Ik heb gekozen voor de eerste mogelijkheid. Ik wou zo snel mogelijk VCS spelen. En leek het upgraden mij het beste. Wat jij doet, moet jezelf maar kiezen. Ik heb al geüpgrade, maar ik wil weten of er nog een manier is om screenshots te kunnen maken met cheatdevice.Er is ook nog iets van sony zelf waarmee je screenshots kunt maken, kent iemand dat geval? Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Ik had net het zelfde probleem, men PSP deed het prima op 2.6. Maar voor VCS was 2.81 vereist. Je had twee mogelijkheden: - Updaten en VCS spelen zonder enig probleem. - Je PSP steeds laten stoppen met lezen en van UMD's verwisselen. Met die tweede oplossing had je de mogelijkheden ook de cheatdevice en screenshots kunnen nemen. Ik heb gekozen voor de eerste mogelijkheid. Ik wou zo snel mogelijk VCS spelen. En leek het upgraden mij het beste. Wat jij doet, moet jezelf maar kiezen. Ik heb al geüpgrade, maar ik wil weten of er nog een manier is om screenshots te kunnen maken met cheatdevice.Er is ook nog iets van sony zelf waarmee je screenshots kunt maken, kent iemand dat geval? Nee helaas heeft de recentste firmwire van dit moment deze functie niet. Sony heeft ook niet aangeven dat ze dit nog toe willen voegen aan een volgende firmwire maar wie weet. Overigens is VCS niet op een 2.71 te draaien, tevens niet op een originele. Wel op de geemuleerde firmwire 2.71 die gestart wordt vanaf een 1.5 firmwire. Oftewel het is of de 1.5 firmwire maar hier moet je mogelijk voor downgraden en er komt een hoop werk bij kijken. Of je upgrade netjes. In VCS zit wel een camera maar ik heb nog niet ontdekt of deze op je memorystick worden opgeslagen of niet. Bewerkt: 12 november 2006 door Advancegta Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ik had net het zelfde probleem, men PSP deed het prima op 2.6. Maar voor VCS was 2.81 vereist. Je had twee mogelijkheden: - Updaten en VCS spelen zonder enig probleem. - Je PSP steeds laten stoppen met lezen en van UMD's verwisselen. Met die tweede oplossing had je de mogelijkheden ook de cheatdevice en screenshots kunnen nemen. Ik heb gekozen voor de eerste mogelijkheid. Ik wou zo snel mogelijk VCS spelen. En leek het upgraden mij het beste. Wat jij doet, moet jezelf maar kiezen. Ik heb al geüpgrade, maar ik wil weten of er nog een manier is om screenshots te kunnen maken met cheatdevice.Er is ook nog iets van sony zelf waarmee je screenshots kunt maken, kent iemand dat geval? Nee helaas heeft de recentste firmwire van dit moment deze functie niet. Sony heeft ook niet aangeven dat ze dit nog toe willen voegen aan een volgende firmwire maar wie weet. Overigens is VCS niet op een 2.71 te draaien, tevens niet op een originele. Wel op de geemuleerde firmwire 2.71 die gestart wordt vanaf een 1.5 firmwire. Oftewel het is of de 1.5 firmwire maar hier moet je mogelijk voor downgraden en er komt een hoop werk bij kijken. Of je upgrade netjes. In VCS zit wel een camera maar ik heb nog niet ontdekt of deze op je memorystick worden opgeslagen of niet. Daarmee kan je niet opslaan, dat heb ik ook al bekeken, dus dat word lastig Reageren
VforV Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Bij mij werkte dat demo-UMD trucje niet eens, dus speel ik het nu via devhook. Ik heb het spel wel degelijk gekocht, wil je bewijzen? Vraag het dan! Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Bij mij werkte dat demo-UMD trucje niet eens, dus speel ik het nu via devhook. Ik heb het spel wel degelijk gekocht, wil je bewijzen? Vraag het dan! Wij hoeven geen bewijzen hoor (ik in ieder geval niet, ik wil alleen screenshots maken ) Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 ik maak steeds screenshots via me webcam maar dat is onduidelijk helaas dus een goeie tip die hier word uitgesproken zal ik gebruiken tevens heb ik ook fimeware geupgradet Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 ik maak steeds screenshots via me webcam maar dat is onduidelijk helaas dus een goeie tip die hier word uitgesproken zal ik gebruikentevens heb ik ook fimeware geupgradet Ik kan dat natuurlijk ook doen, maarja over de kwaliteit is dan niet te spreken inderdaad Reageren
VforV Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Wij hoeven geen bewijzen hoor (ik in ieder geval niet, ik wil alleen screenshots maken ) Ik wil ook screenshots maken, die stomme homebrew interesseert me niet. Alleen, hoe moet je screens maken met devhook? L + muzieknoot of R + muzieknoot werkt niet. Edit: Problem solved! Reageren
Hit Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Voor GTA: VCS, heb je firmware 2.8 nodig, maar voor de cheatdevice maximaal 2.6, en er is 1 manier bij mij bekend om legaal GTA: VCS Te spelen zonder te upgraden, maar die is niet echt goed voor je psp, dus ik heb gewoon ge-upgrade, hoe kan ik dan nog cheatdevice gebruiken?ik wil als ik op de 100% namelijk nog wel een beetje willen kutten in Vice City. en omdat ik graag screenshots wil maken Super dom je kom simpel devhook gebruiken dan kon je zonder upgrade gta:vcs spelen en via devhook kan je de prx van cheatdevice inladen 2.80 word wss niet meer gepatched dus zeg maar dag tegen: Homebrew Cheatdevice Eigen gameboots Veel meer Reageren
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Voor GTA: VCS, heb je firmware 2.8 nodig, maar voor de cheatdevice maximaal 2.6, en er is 1 manier bij mij bekend om legaal GTA: VCS Te spelen zonder te upgraden, maar die is niet echt goed voor je psp, dus ik heb gewoon ge-upgrade, hoe kan ik dan nog cheatdevice gebruiken? ik wil als ik op de 100% namelijk nog wel een beetje willen kutten in Vice City. en omdat ik graag screenshots wil maken Super dom je kom simpel devhook gebruiken dan kon je zonder upgrade gta:vcs spelen en via devhook kan je de prx van cheatdevice inladen 2.80 word wss niet meer gepatched dus zeg maar dag tegen: Homebrew Cheatdevice Eigen gameboots Veel meer Dat is niet superdom, 2.80 word heus nog wel een keer gepatched en als ik een spel heb gekocht wil ik hem ook direct spelen en je post was ook niet echt een aanvulling in dit topic... Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Voor GTA: VCS, heb je firmware 2.8 nodig, maar voor de cheatdevice maximaal 2.6, en er is 1 manier bij mij bekend om legaal GTA: VCS Te spelen zonder te upgraden, maar die is niet echt goed voor je psp, dus ik heb gewoon ge-upgrade, hoe kan ik dan nog cheatdevice gebruiken? ik wil als ik op de 100% namelijk nog wel een beetje willen kutten in Vice City. en omdat ik graag screenshots wil maken Super dom je kom simpel devhook gebruiken dan kon je zonder upgrade gta:vcs spelen en via devhook kan je de prx van cheatdevice inladen 2.80 word wss niet meer gepatched dus zeg maar dag tegen: Homebrew Cheatdevice Eigen gameboots Veel meer Dat is niet superdom, 2.80 word heus nog wel een keer gepatched en als ik een spel heb gekocht wil ik hem ook direct spelen en je post was ook niet echt een aanvulling in dit topic... Ja ben het helemaal met je eens er komt heus nog wel iets waardoor je dat wel weer kan sony heeft ook best vast door dat al die functies daardoor weg gaan en zullen vast en zeker daar weer wat voor gaan maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.