Jump to content

Probleem met autolock

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem in het spel. Telkens ik mijn wapen wil klaarhouden, kan ik enkel manueel richten en de autolock functie lijkt niet te werken bij mij. Dit is nogal vervelend omdat ik bij sommige missies moet kunnen autolocken anders overleef ik die niet, kan iemand mij helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je het spel op de PC, Xbox of PS2? PC versie heeft deze functie niet. Als je het spel op de consoles hebt hoeft het niet aan jou te liggen, bij sommige missies ben je daar verplicht manueel te richten. Als je het spel op de console hebt én je kan nooit auto locken, is er misschien een 'option' die je hebt uitgeschakeld, alleen weet ik niet zeker of die er wel is.

Als dit nog niet helpt, vermeld dan even het platform waar je het spel op speelt. Dan kunnen we specifieker op je probleem ingaan :).

BTW, welkom op het forum :cya:

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Dank je voor de snelle reactie. Ik speel het op pc. Is er dan helemaal geen auto aim mogelijk? Hoe kun je dan bvb bij een BALLA gang met 5 personen overleven als je manueel moet aimen?

Geplaatst: (bewerkt)

Even gezocht naar een eventuele mod voor SA om die auto-aim erin te verwerken, alleen lijkt dit er niet te zijn. Voor jou zit er dan weinig anders op om vooral te oefenen met richten met de muis, wat je bijvoorbeeld kan doen in sommige AmmuNations. Hier kan je de Shooting Range vinden, waar je in een paar rondes met 3 verschillende wapens op doelwitten leert richten. Wanneer je dit goed kan, heb je waarschijnlijk wel genoeg vaardigheid om een groep Ballas neer te knallen.

Lukt het dan nog niet, koop een groter wapen, of zoek een minigun :D .

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Dit kan wel, zet gewoon in je settings in plaats van ''Muise and Keyboard'' ''Controller'' aan. Dit zou nu moeten werken. Alleen kun je de camera niet met de muis bewegen. Verder kun je gewoon het toetsenbord genruiken.

Geplaatst:
Dank je voor de snelle reactie. Ik speel het op pc. Is er dan helemaal geen auto aim mogelijk? Hoe kun je dan bvb bij een BALLA gang met 5 personen overleven als je manueel moet aimen?

je kan bijvoorbeeld headshots doen of granaten gooien of traangas of overrijden met een auto

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...