Lord of War Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zsm Mijn inlevering komt na die van jouw.
Lord of War Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Kies mij! Oké, mijn sig komt na de jouwe.
Lord of War Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 gta ripper: Lord of War: Veel geluk, gta ripper!
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Lord of War: omdat hij heel erg mooi gevuld is. Ook zijn die mooie licht effecten en de achtergrond bijpassend. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Bewerkt: 14 november 2006 door Xtreem-designer
.Antonio Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Gta Ripper: Mooie sig, iets beter grootte mooie effecten alleen is het aan de binnenkant licht en buiten donker, dat past niet. Lord of war: Mooie sig, iets te groot vind ik... mooi een kleur... beetje paars/blauw achtig. Goede licht effecten en je naam er mooi ingezet. Na ff denken kies ik Lord of War want die vind ik gewoon mooier
M4X Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Allebei mooie sigs LOW en Gta Ripper Mijn stem gaat naar Lord of War, omdat ik het effect erg mooi vind. Alles voor je render is nog net goed zichtbaar, en daar achter ook. Je kleuren passen ook goed bij zo'n soort signature. M'n minpuntje is wel dat Lord of War op de basket, ten eerste vind ik het veel te klein en ten tweede vind ik de kleur er niet bij passen. Gta ripper, ook een mooie sig, alleen valt er weinig te zien. Ik weet niet of m'n computer nog moet uitladen, maar ik wacht al erg lang en ik zie alleen het hoofd. Hier kon je wel wat meer bij doen. Maar wat er op staat, is dan wel weer erg mooi. Ook de goeie kleuren net als Lord of War, en de effecten op de achetrgrond vind ik ook erg mooi. Ik vind het gedeelte links naast het hoofd wat scherp, en er kon misschien een border omheen.
Carl_Johnson2 Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 hmm ik stem voor Lord of war want hij heeft zijn nick staan en Gta-ripper niet gelukkig merkte ik dat op want anders kon ik echt niet kiezen. dus mijn stem gaat naar LOW
.Levi. Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Winnaar Lord of War +1 punt. Verliezer gta ripper -1 punt. Closed & rank updated.
Recommended Posts