Disturbed Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 ik kan geen goeie wapens vinden. ik zit nog op het eerste eiland, en Ammunation heeft geen assualt rifle. Waar vindt ik een gatling gun/assault rifle?? bij voorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Schiet gewoon op de LegerBasis die Soldaten neer die hebben allemaal een M4 vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Op het eerste eiland kan je al een AK-47 vinden. Die bevindt zich op het dak van het politiekantoor in Downtown. Er zit een trap achteraan het politiekantoor, dus je hebt geen helikopter of dergelijke nodig om daar te geraken. Voor andere wapens kan je altijd eens dit kaartje bekijken. Goede wapens kan je pas kopen in de ammunations op het tweede eiland. De ammunation in de Vice point mall verkoopt zelf een Minigun voor $15.000. Moved naar VCS General. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duckman007 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 of ga red ballons zoeken daar krijg je ook wapens van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multi-gunner Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 ten zuiden vd fire truck op de airport is de scorpion , op die boot in vice port is de gaff hook + binoculairs , rechttegenover de brandweerkazerne in downtown (waar in vice city een police stond) is er een AK , bij de hyman condo is er een baseballknuppel , op de plaats waar in vice city die autos spawnden als beloning , op de parkeerplaats achter de brandweerkazerne vindt je een butterfly knife , op de parkeerplaatsen achter het ziekenhuis in downtown is er een fire axe , ten zuidoosten op het groene deel van sunshine autos vind je een stubby shotgun , in het steegje in t-splitsing bij cafe robina vind je een silenced mg , pal in het midden van al die vrije plaats in vice port vind je moltovs , in het midden van al dat groen in little haiti (parallel met starfish island) is er een manchete , ten zuiden van het bmx parcours is er een pistol , ten zuidwesten ervan zijn er brass knuckles, en als nog dingen zijn moet je het maar vrage he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 je kan to ook gwn een wapen code intikken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 ik zou gewoon lang sparen tot dat je een flink bedrag hebt en dan gewoon naar stonewal J's gaan of amu-nation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 ik zou gewoon lang sparen tot dat je een flink bedrag hebt en dan gewoon naar stonewal J's gaan of amu-nationJa, of gewoon een paar dagen wachten totdat de wapens zijn beschreven en de vindplaatsen zijn aangegeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 dank jullie wel, iedereen, ik heb al de nodige wapens gevonden ik ga nu over op de red balloons! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duckman007 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 ik zou gewoon lang sparen tot dat je een flink bedrag hebt en dan gewoon naar stonewal J's gaan of amu-nationJa, of gewoon een paar dagen wachten totdat de wapens zijn beschreven en de vindplaatsen zijn aangegeven die zijn al aangegeven op wikigta ga naar vindplaatsen dan naar wapen en hou je muis op een rondje zo zie je welk wapen het is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Schiet gewoon op de LegerBasis die Soldaten neer die hebben allemaal een M4 vast. Je bedoelt M16? Of heb ik het nou fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 je kan ook heel vaak gang members -leger-je eigen mensen_ dood maken die hebben vaak ook zwaare wapens en anders pak je hun geld en ga je naar amunation Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 je kan to ook gwn een wapen code intikken Codes zuigen, waarschijnlijk vraagt hij ernaar op dit forum omdat hij geen codes wilt gebruiken... Maar je vind een AK op het dak van het politie bureau bij de ammu-nation... Er is een trap aan de achterkant... Als je op het dak bent zie je een heli 'parkeer' plaats. Effe rond kijken en je ziet hem vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.