Mohanad Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 heej weet er iemand of er net als in gta san andreas een fiets in gta vice city stories komt?? kneef Er zijn dik wel fietsen maar ze zijn moelijk verkrijgbaar. Als je soms achter huizen gaat kijken zie je mischien een fiets. En nog een tip daarbij : als je heel snel achter elkaar op X klikt. gaat hij heel snel fietsen
DenkaanHenk Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Je hebt denk ik perongeluk op newtopic geklikt klik volgende keer op addreply ok.
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Je hebt denk ik perongeluk op newtopic geklikt klik volgende keer op addreply ok. je was me net voor het duurde wel even tot ik door had dat er niet iets klopte ?(niet mod achtig :$ )
Rayman800 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) heej weet er iemand of er net als in gta san andreas een fiets in gta vice city stories komt??kneef Er zijn dik wel fietsen maar ze zijn moelijk verkrijgbaar. Als je soms achter huizen gaat kijken zie je mischien een fiets. En nog een tip daarbij : als je heel snel achter elkaar op X klikt. gaat hij heel snel fietsen OMG!! jouw handtekening is f*kkin groot!!!! >>> Door Matiscus: Hou deze commentaar in het vervolg even voor jou. <<< Bewerkt: 12 november 2006 door Matiscus
Recommended Posts