Jump to content

[PS] Ratchet&Clank

Gta Ripper

Recommended Posts

Mooie Tutorial hoor gta ripper. Ik vind de outcome erg mooi geworden vooral door het sharpen op het laatst. Beginners zullen hier inderdaad wat moeilijkheden mee hebben omdat ze niet weten waar alles staat en omdat niet alles precies wordt uitgelegd.

Op het laatst van je tutorial zit er nog een hele lange zwarte strook, het is even wat beter als je dat weghaald.

Selecteer hetgeen wat je wilt hebben even met de Rectangular Marquee Tool en ga daarna naar Image > Crop.

Delen op andere websites

Maximaal een half uurtje als je gemiddeld bent in vertalen. Leuke outcome, maar aan de zijkanten iets te leeg en de tekst is wat minder. Verder is het nogal irritant als je veel spelfouten hebt, probeer daar op te letten.;)

Hahah, je hebt gelijkt met die spelfouten ik wil aaleen tuts zo snel mogelijk klaar hebben :)

Delen op andere websites

een beetje errrug klein, vind je niet?

klik op het plaatje en hij vergroot :bier:

EDIT: Huh, wacht ff, ik verander hem zo

EDIT 2: Hier is hij vergroot: http://img282.imageshack.us/img282/2500/tutnedkg3.gif 't kan aan mij liggen, maar de kwaliteit zuigt wel een beetje

Bewerkt: door .Antonio
Delen op andere websites

een beetje errrug klein, vind je niet?

klik op het plaatje en hij vergroot :bier:

EDIT: Huh, wacht ff, ik verander hem zo

EDIT 2: Hier is hij vergroot: http://img282.imageshack.us/img282/2500/tutnedkg3.gif 't kan aan mij liggen, maar de kwaliteit zuigt wel een beetje

Wat ik no zo jammer vind, is dat het geen renderis maar een stock photo.. Maar toe most hem toch bedqankt. Jew hebt hem ook als gif opgeslagen, vandaar de kwaliteit. Je most PNG 24 kiezen met svae for web

Bewerkt: door gta ripper
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...