Jump to content

Gangstarr

Wat vind jij van Gangstarr?  

21 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van Gangstarr

• Heel goed
      4
    • Gaat wel
      1
    • Niet allemaal
      1
    • Gangstarr s*cks
      0
    • Ik ken ze niet
      15

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey :cya:.

Al sinds 2 à 3 jaar ben ik een fan van Gangstarr, hun chille old skool beats en de super sterke teksten van Guru (de MC van Gangstarr) zijn gewoon de beste (op Tupac na), vind ik.

Gang Starr is een samenwerking tussen The Guru en DJ Premier. Hun debuutalbum "No More Mr. Nice Guy" verscheen in 1989. De naam Guru staat voor Gifted Unlimited Rhymes Universal. De koele, rustige toon waarop Guru zijn rhymes brengt, zijn flow en de doordachte teksten waren in die tijd uniek en doen het nog steeds goed. DJ Premier is, zoals zijn naam doet vermoeden de DJ, waarmee hij de productie van de beats voor zijn rekening neemt. De combinatie van de Jazz sample's en het monotone stemgeluid van The Guru zorgt voor een unieke sound die tot dusver onovertroffen blijft.

In de afgelopen jaren heeft de groep samengewerkt met artiesten als: Big L, Big Shug, Freddie Foxx, Inspectah Deck, MOP, Scarface, Kurupt, K-Ci & JoJo, Jadakiss en Hannibal. Ook hun solo carrière heeft z'n vruchten afgeworpen, DJ Premier heeft voor legendarische artiesten als Notorious BIG, MOP, Jay-Z, NaS en Big L geproduceerd en The Guru heeft een succesvolle solo carrière waarin hij tot op de dag van vandaag succes mee boekt.

Bron: Wikipedia

Het eerste liedje dat ik van Gangstarr hoorde, was Next Time. Daarna ben ik steeds meer gaan downloaden en zit ik nu op een totaal van precies 60 stuks. De laatste liedje van Gangstarr is JFK to LAX, een rustig nummer om tot rust te komen.

Wat vinden jullie van Gangstarr? Kennen jullie ze? Zo niet, is 't echt een aanrader!.

Geplaatst:

Ik vind Gangstarr zwaar relaxt! Heb nog niet echt veel nummers van ze maar heb er wel al veel gehoord, vind het vooral relaxt omdat het van die Old Skool hiphop is. ''The Militia'' vind ik een van hun relaxtste nummers. :*D

Geplaatst:
Ik vind het wel lollig dat jij ze helemaal vet vind, terwijl uit de poll komt dat 60% van de mensen ze niet kent :schater::puh: .

Wat RobertPSV zei ja.. Komt omdat hier vooral mensen op zitten die niet zo in de ''HipHop Scene'' zitten, vraag maar eens op www.hhboard.com (1 van de grootste HipHop forums ooit) of ze GangStarr kennen.. Dan komt er 100% Ja uit, dat weet ik zeker..

Geplaatst:

Wie weet heb ik wel een keer een liedje van ze gehoord. Maar van naam kan ik ze niet. Dus heb ik op Ik kan ze niet gestemt. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...