GTA-Roloboy Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Mm.. misschien past dit niet zo bij dit forum.. maar goed. Is er een kabel (misschien met software) dat je het beeld van de computer op de tv kunt laten zien? Mijn kennis zei namelijk wel zoiets. Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Mm.. misschien past dit niet zo bij dit forum.. maar goed.Is er een kabel (misschien met software) dat je het beeld van de computer op de tv kunt laten zien? Mijn kennis zei namelijk wel zoiets. Ikzelf heb er nog nooit van gehoord, maar na even gegoogled te hebben ben ik erachter gekomen dat het inderdaad bestaat. Het heeft echter wel bepaalde eisen van je videokaart die moet TV-Out ondersteunen. Ik heb een soort van tutorial gevonden, die vind je hier. Hier komt nog een heleboel bij kijken en als ik zo eens rondkijk moet je toch wel enige kennis van computers hebben, in ieder geval veel succes ermee Enkele voorbeelden van Video kaarten met TV-uitgang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.