Jump to content

Gevechtsheli


anoniempje

Recommended Posts

Even voor de duidelijlheid:

Hij staat dus niet op de heli-landingsplaats in de legerbasis (dus niet op die 'H'!), maar héééélemaal achterin; achter het hek. Er staat er ook één in de buurt van de Marina, dit keer wèl op het helipad. (dat verhoogde ronde ding met lichten, naast een huis, bij het water).

[EDIT: Het kan ook zijn dat je in de war bent met de storyline uitspelen, en het spel uitspelen. Bij je stats kan je je percentage zien, als dat '100%' is, heb je het spel dus inderdaad uitgespeeld. Zo niet, dan heb je (waarschijnlijk) alleen het verhaal uitgespeeld. Dus dan heb je de missie 'keep your friends close' net gedaan. In dat geval kan je, zoals Joriz zegt, een 100% download halen. Als je het zelf wil doen, ga dan voor de 100 hidden packages, daarmee krijg je namelijk die heli, de Hunter.]

Link to comment
Delen op andere websites

aaaaaaaaaaaah ik schaam me kappot :unsure:

Ik keek altijd alleen bij die H ik heb hem nu :D

sorrie maar ik snap niet de besturing van die heli volgens mij kan je die niet veranderen en ik kan niet sturen en schieten omdat ik al twee handen gebruik 1 voor de pijltjes en een ander voor die rechterpijltjes bij die 9 om schuin te dalen???

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, die kan je veranderen. Dat doe je bij Menu -> Options -> Controls. Ik zoek even mijn persoonlijke instellingen op, en zet ze hier neer.

[EDIT: Hier zijn ze :) succes!]

Vanaf het moment dat ik mijn eigen controls heb ingesteld ging het heel makkelijk. En voor iedereen die nog zit te klooien met die heli's: dit zijn (naar mijn mening) heel fijne controls.

W - heli up

A - heli tild left

S - heli down

D - heli tild right

Space - fire machine gun

Ctrl - fire rocket launcher

[Num pad]

8 - nose down

4 - rotate left

6 - rotate right

2 - nose up

0 - drop bomb (voor RC goblin, missie demolition man)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze zelf zo ingesteld. Da's al weer een tijdje geleden, dus ik kijk even hoe het ook alweer zat, en maak een screenshot... Ben zo terug :) .

[EDIT: 'kee, ben ik weer :) . Behold mijn controls]

[EDIT2: Trouwens, de controls voor de heli staan gewoon onder 'car']

post-3-1100274252.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...