Xtreem-designer Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Wat vinden jullie van deze sig? is wel kaal maar ik ben er nog ni zo goed in. Rate it Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Mooi gedaan dat die text zo infade, alleen een beetje saai. Er is alleen wat text en een grune back. Verder niets. Zet er nog wat renders ofzo in, dan wordt hij beter. Dus het is nu een 6.5/10 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 je ziet alleen je naam een een groen background dus het is een beetje kaal een plaatje kon er wel bij. Oordeel 6/10 Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 je ziet alleen je naam een een groen background dus het is een beetje kaal een plaatje kon er wel bij.Oordeel 6/10 Ik heb al een tut gevolgd voor die plaatjes, alleen ik krijg ze nooit mooi uitgeknipt. Daarom heb ik geen plaatje erbij Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb al een tut gevolgd voor die plaatjes, alleen ik krijg ze nooit mooi uitgeknipt. Daarom heb ik geen plaatje erbij Plaatjes renderen in het begin is inderdaad best even wennen. Ik weet niet of je deze Tut van .Levi. al hebt gevolgd, maar dat is een handige manier van renderen in ieder geval. Ook nog maar even over je Sig dan. Voor een beginneling is het uiteraard altijd even wennen, maar je hebt het animatie-effect zo te zien al onder de knie. De achtergrond is een standaard, met wat grunge brushes zie ik. Een render in je Sig zou ook wel leuk zijn, je kunt namelijk ook renders vinden die al zijn gerenderd, bijvoorbeeld bij GameRenders. Hier staan een heleboel renders die je mag gebruiken. Het enige wat je soms moet doen is de achtergrond weghalen met de Magic Eraser Tool. Dan wil ik ook nog wat zeggen over de kleur. Het staat vaak mooier als de kleuren van een Sig goed bij elkaar passen, dat is bij jouw Sig wel aardig gelukt, maar de kleur van de tekst stoot toch een beetje af op de achtergrond. Verder moet je gewoon veel blijven oefenen, en ga vooral ook met renders werken, dat is veel leuker en ziet er ook veel mooier uit dan een Sig met alleen wat animatietekst. Veel Tuts volgen is uiteraard ook goed. Als cijfer voor de Sig een 7-, berekent voor beginners! Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Ik heb al een tut gevolgd voor die plaatjes, alleen ik krijg ze nooit mooi uitgeknipt. Daarom heb ik geen plaatje erbij Plaatjes renderen in het begin is inderdaad best even wennen. Ik weet niet of je deze Tut van .Levi. al hebt gevolgd, maar dat is een handige manier van renderen in ieder geval. Ook nog maar even over je Sig dan. Voor een beginneling is het uiteraard altijd even wennen, maar je hebt het animatie-effect zo te zien al onder de knie. De achtergrond is een standaard, met wat grunge brushes zie ik. Een render in je Sig zou ook wel leuk zijn, je kunt namelijk ook renders vinden die al zijn gerenderd, bijvoorbeeld bij GameRenders. Hier staan een heleboel renders die je mag gebruiken. Het enige wat je soms moet doen is de achtergrond weghalen met de Magic Eraser Tool. Dan wil ik ook nog wat zeggen over de kleur. Het staat vaak mooier als de kleuren van een Sig goed bij elkaar passen, dat is bij jouw Sig wel aardig gelukt, maar de kleur van de tekst stoot toch een beetje af op de achtergrond. Verder moet je gewoon veel blijven oefenen, en ga vooral ook met renders werken, dat is veel leuker en ziet er ook veel mooier uit dan een Sig met alleen wat animatietekst. Veel Tuts volgen is uiteraard ook goed. Als cijfer voor de Sig een 7-, berekent voor beginners! Bedankt voor je goede reactie, zal hier echt iets mee doen. Met vriendelijke groeten Xtreem-designer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.