kikkerbips Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Erg leuk gevonden allemaal, ik ga het eens bekijken. Reageren
()_SuperColt_() Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik vind deze plaats niet ik heb al heel deze pech strook afgelopen en ik zak nergens in een diepe put Help plz Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Zoek bij LVA Freight Depot het zanderige stuk langs de snelweg af, bij de grens tussen licht en donker, kun je door een soort gat vallen. Reageren
()_SuperColt_() Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ja ik heb het is dat de blue hell?want ik ben daardoor in area 69 gegaan Reageren
michaelfivez Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 zo ken ik er ook een. als je in los santos het gat in rijd dat je nog moet maken in de laatste missie val je ook in een put en daarna land je terug op straat.nog wat raars, als je met een tractor een truck trekt en een bocht maakt krijgt de truck een enorme vaart en sleurt zich los van de tractor, moet je echt eens proberen (ps2) Dat is wel logisch, bij een tankwagen is dat ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.