sniffel Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Hallo allemaal. heb op het forum gezocht maar kwam niks tegen dus hier bij een nieuwe topic. hoe kan ik het geluid van de politie auto siren veranderen naar een ander geluid je !!! Greets sniffel Bewerkt: 12 november 2006 door sniffel Reageren
Juju Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Dat kan alleen maar met een mod, maar met wat voor mod weet ik niet. Google kan je misschien wel helpen? Dit is een mod van een Franse sirene. Reageren
sniffel Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Dat kan alleen maar met een mod, maar met wat voor mod weet ik niet. Google kan je misschien wel helpen? Dit is een mod van een Franse sirene. ok maar ik heb zelf een audio file die ik wil plaatsen dus had gehoop dat iemand mij kon helpen greets sniffel Reageren
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Zowiezo waarom zou je dat willen doen of verveel jij je zo erg maar goed ik weet of wist niet dat dit kon Reageren
Juju Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Ow ik had verkeerd gelezen, ik dacht dat je een andere sirene wou. Excuses ik was er effe weer niet bij . Hoe dat moet weet ik niet, ik weet niks van dat soort dingen. Ik denk gewoon de ene verwijderen en dan de nieuwe erin doen . Ja sorry ik ben helemaal niet van die soort dingen . Reageren
sniffel Geplaatst: 12 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Zowiezo waarom zou je dat willen doenof verveel jij je zo erg maar goed ik weet of wist niet dat dit kon nou ik verveel mij niet zo erg het leek mij alleen leuk. om te doen want ik wil er wel wat van op steken . hoop dat iemand snell een goed antwoord kan geven alvast bedankt sniffel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.