Jump to content

NRG-500 challenge

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben al 1 à 2 maanden ongeveer bezig met de nrg-500 challenge, en ik krijg hem maar niet gehaald, ik heb al eens filmpjes ervan bekeken enzo, maar telkens mis ik een corona of als ik zo un bergje afrij om dan de tegenoverliggende wand op te rijden slipt cj onderaan.

wat doe ik fout?

Geplaatst:

Hier is al een topic over: hier zie je het antwoord staan., daardoor zou je de challenge moeten kunnen halen

Ook dit is er een topic over, met deze 2 moet het zeker lukken.

Jorair.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, :)

Ik vond deze missie ook heel erg moelijk, ik heb de missie toch gehaald. Ik heb dit gekopieerd uit Wikigta

Pak eerste alle makkelijke corona's, die rondom de droogdok en erin liggen. Je verzamelt op die manier voldoende tijd om daarna de moeilijke zwevende en hoge corona's te pakken.

Om de hoge corona's op de randen te pakken, moet je zo recht mogelijk ervoor staan. Rijd nu zover mogelijk achteruit tegen de wand aan. Als je niet meer verder kan, geef je ineens veel gas. Nu rijd je de wand op aan de andere kant. Nu stunt je door de andere corona heen, en heb je hem gepakt. Voor die corona's op de ronde wand is een ander trucje (zie hieronder).

Als je die op die ronde wand wilt pakken, moet je helemaal achter in die bak beginnen. Waar die soort sluit-deuren zitten. Ga bijvoorbeeld aan de linkerkant staan. Geef nu ineens plankgas, als je dan de corona wilt pakken ga je ineens naar rechts. Nu rijd je de rechter wand op, je rijdt dus scheef van links naar rechts over de wand. Je stunt nu scheef, en dan ga je door die op de ronde rand zit heen.

Succes! :)

En als je de missie nu echt niet haalt, kan je je savegame uploaden en dan in het Suberforum posten, maar leest wel eerst de regels.

Bewerkt: door Barcelona
Geplaatst:

ik had ze net bijna allemaal, op 2 na, die in de rechter 'hoek' die hoge en de meest rechtse bij dat bergje moest ik nog, ma die spring ik telkens mis\:puh:

=======

jaaa, ik heb de nrg-500 challenge gehaald:D, en helemaal alleen zonder hulp ofzo he. Maar krijg je voor het behalen van de nrg-500 challenge geen 'prijs' of iets, behalve dat je dan dichter bij de 100% zit? geen extra auto, geld, ofzo?

groetjes

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik in het vervolg s.v.p. de edit-knop.<<<

Geplaatst:

Nee, helaas. Helemaal niets behalve onze diepe bewondering en natuurlijk een klein stapje dichter bij die felbegeerde 100%. Maar goed dat je het niet hebt opgegeven :klap:

Geplaatst:

je moet gewoon concentreren en die hoge ringen moet je gewoon helemaal aan de andere kant gaan staan en dan hard er naartoe rijden.

owja vole bike skills wil ook wel werken.

>>> Door GTA-Sheep: Misschien volgende keer even het hele topic lezen, want remco_17 schrijft in de post boven de mijne dat hij de missie inmiddels gehaald heeft<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...