Volvo-Friesland Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Wat zijn goede manieren om screenshots te maken met GTa op de PSP? Welke proggies hebben jullie? Bevalt die? Cijfer? Ik wil nl. ook kunnen 'screenen' op de PSP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2006 Wat zijn goede manieren om screenshots te maken met GTa op de PSP?Welke proggies hebben jullie? Bevalt die? Cijfer? Ik wil nl. ook kunnen 'screenen' op de PSP. via cheatdevice kan dat .helaas snap ik er zelf ook nog niet echt veel van dus ik kan het zelf ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Wat zijn goede manieren om screenshots te maken met GTa op de PSP?Welke proggies hebben jullie? Bevalt die? Cijfer? Ik wil nl. ook kunnen 'screenen' op de PSP. via cheatdevice kan dat .helaas snap ik er zelf ook nog niet echt veel van dus ik kan het zelf ook niet Ik gebruik gewoon devhook 42 ofzow en als ik dan op muzieknootje druk dan maakt hij een screenshot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
katalizt Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 via devhook.. ik geef het een 10 omdat het werkt zoals het moet en niks anders heb geprobeert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 devhook is inderaat goed geef het ook een 10 maar ik doe het niet omdat mij gta vcs daar stottert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
katalizt Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 devhook is inderaat goed geef het ook een 10 maar ik doe het niet omdat mij gta vcs daar stottert ehm? mijn gta stottert er niet op.. gebruik je iso ? en hoeveel mb.. Mijne is 600mb en werkt perfect . (devhook .44) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Volvo-Friesland Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Wat zijn goede manieren om screenshots te maken met GTa op de PSP?Welke proggies hebben jullie? Bevalt die? Cijfer? Ik wil nl. ook kunnen 'screenen' op de PSP. via cheatdevice kan dat .helaas snap ik er zelf ook nog niet echt veel van dus ik kan het zelf ook niet Ik gebruik gewoon devhook 42 ofzow en als ik dan op muzieknootje druk dan maakt hij een screenshot. Waar kan ik Devhook downloaden dan? En is het op meerdere games te gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Was het niet beter geweest als dit op de ''Algemene vragen topic'' zou vragen? anders is het zo jammer komt niks voor niks weer een Topic bij maarja maakt niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Was het niet beter geweest als dit op de ''Algemene vragen topic'' zou vragen? anders is het zo jammer komt niks voor niks weer een Topic bij maarja maakt niet uit Ja idd stel dit soort vragen dus voortaan hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Volvo-Friesland Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Was het niet beter geweest als dit op de ''Algemene vragen topic'' zou vragen? anders is het zo jammer komt niks voor niks weer een Topic bij maarja maakt niet uit Ja idd stel dit soort vragen dus voortaan hier Oh nu trek je je terug? eerst braaf antwoord geven, en dan weer naar de tegenhangers gaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Was het niet beter geweest als dit op de ''Algemene vragen topic'' zou vragen? anders is het zo jammer komt niks voor niks weer een Topic bij maarja maakt niet uit Ja idd stel dit soort vragen dus voortaan hier Oh nu trek je je terug? eerst braaf antwoord geven, en dan weer naar de tegenhangers gaan.. beetje raare reactie ik wou je hier wel helpen maar toen was ik idd vergeten dat er een speciaal topic voor ge-opent was. en zo'n reactie vind ik alleen beetje raar ik gaf alleen iemand gelijk die het ook goed zij en die vulde ik aan met die link en tegenhanger ben ik voor jou ook niet want ik wil je gewoon helpen cheatdevice en idd gewoon devhook ik ga ook die site even voor je zoeken waar je mogelijk devhook kan downloaden ookal moet ik die zelf ook nog zoeke hopelijk is dit probleem hierbij verholpen ps"sorry hoor:P Bewerkt: 14 november 2006 door Speciial_marc.5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Was het niet beter geweest als dit op de ''Algemene vragen topic'' zou vragen? anders is het zo jammer komt niks voor niks weer een Topic bij maarja maakt niet uit Ja idd stel dit soort vragen dus voortaan hier Oh nu trek je je terug? eerst braaf antwoord geven, en dan weer naar de tegenhangers gaan.. beetje raare reactie ik wou je hier wel helpen maar toen was ik idd vergeten dat er een speciaal topic voor ge-opent was. en zo'n reactie vind ik alleen beetje raar ik gaf alleen iemand gelijk die het ook goed zij en die vulde ik aan met die link en tegenhanger ben ik voor jou ook niet want ik wil je gewoon helpen cheatdevice en idd gewoon devhook ik ga ook die site even voor je zoeken waar je mogelijk devhook kan downloaden ookal moet ik die zelf ook nog zoeke hopelijk is dit probleem hierbij verholpen ps"sorry hoor:P Hoe groot is dat devhook ongeveer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Volgens mij zijn Devhook en .iso illegaal en mag hier normaal gezien niet over gesproken worden. (Correct me if I'm wrong!) Bewerkt: 14 november 2006 door Rekam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Volvo-Friesland Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Was het niet beter geweest als dit op de ''Algemene vragen topic'' zou vragen? anders is het zo jammer komt niks voor niks weer een Topic bij maarja maakt niet uit Ja idd stel dit soort vragen dus voortaan hier Oh nu trek je je terug? eerst braaf antwoord geven, en dan weer naar de tegenhangers gaan.. beetje raare reactie ik wou je hier wel helpen maar toen was ik idd vergeten dat er een speciaal topic voor ge-opent was. en zo'n reactie vind ik alleen beetje raar ik gaf alleen iemand gelijk die het ook goed zij en die vulde ik aan met die link en tegenhanger ben ik voor jou ook niet want ik wil je gewoon helpen cheatdevice en idd gewoon devhook ik ga ook die site even voor je zoeken waar je mogelijk devhook kan downloaden ookal moet ik die zelf ook nog zoeke hopelijk is dit probleem hierbij verholpen ps"sorry hoor:P Oh sorry, soms vat ik ook dingen wel wat verkeerd op. Sorry! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NIELS_ Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 Volgens mij zijn Devhook en .iso illegaal en mag hier normaal gezien niet over gesproken worden. (Correct me if I'm wrong!)Devhook en het gebruiken ervan is legaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.