GTA-Roloboy Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Hey, ik heb om filmpjes te maken het programma HyperCam 2. Maar is er nog een ander film programma met zonder reclame? Want als je een filmpje opneemt met Hypercam, dan komt er links boven reclame. En dan is supper irritant Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Heb je hier misschien wat aan? >>Klik<< Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Waar kan ik het op die site downloaden? Reageren
Preddy Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Zoals hier te lezen is, is het programma niet meer gratis (sinds 2004). Op deze pagina kan je het downloaden, mits je eerst minimaal $15 overmaakt naar hun via PayPal. Andere programma's die gratis zijn en tevens zonder reclame opnemen zijn volgens mij niet (meer) te vinden. Reageren
Die-hard Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Camtasia is een goede, helaas is het een trial voor 30 dagen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 CamStudio 2.0 vindt ik wel een aanrader. Hij is gratis en er is geen reclame. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.