Carl_Johnson2 Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Ik heb weer een paar signatures gemaakt, en heb gelet op jullie tips. Dit is eruit gekomen: Bewerkt: 13 november 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
.Antonio Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 (bewerkt) Reactie: Hmm, ja, best wel mooi. Beter dan die vorige (vind ik). De achtergrond is wel een beetje saai, maar de text is goed gedaan. Jou naam is goed in de sig gezet maar het had wel een andere kleur kunnen krijgen, wit is saai. Het is wel mooi dat die onderkant van die J meteen zo'n _ is zegmaar. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel . Je hebt een mooie border. Alleen dat rechter rode aan de zijkant is er minder mooi aan. Ik weet niet of je het zelf hebt gedaan, maar die glans in die ring is zeer mooi. De ring is ook heel goed uitgeknipt. Tips: Probeer de achtergrond wat indruk wekkender te maken Dat rode aan de rechter zijkant moet anders, want rood past niet in deze sig Dat Carl_Johnson2 kan wat mooier. Wit is saai. Geef het wat effectjes ofzo. Het is een heel klein detail maar die woordjes ONE staan niet precies onder elkaar. Je kan het beter onder elkaar zetten met guides enzo. Maar dat hoeft niet perse. Cijfer: Ik vind het een 7.8/10 omdat er verbetering in zit, maar hij nog niet helemaal perfect is. EDIT: De 2e signature... Reactie: Heel goed. Betere border dan het plaatje erboven. Ok hele goed overlay. De text is wat minder, daar had misschien nog wel wat aan gedaan kunnen worden. De render is mooi en de achtergrond ook. Aan de achtergrond had nog wel wat meer gedaan kunnen worden. De render is heeft ook een mooie rode gloed gegeven. Daar heb je goed aan gewerkt. Het heeft een mooie rode indruk. Tips: Maak de text wat mooier. Het font past niet bij de render. Het is ook (net als de vorige) standaard wit. De border is iets te rood en te dik. Maak hem dunner en minder vel rood. Maak de achtergrond iets veller, zodat hij duidelijker opvalt, want ik vind het zeker geen lelijke achtergrond. Cijfer: De gaat een stuk beter. Sneller groeiing. 8.3/10 Bewerkt: 12 november 2006 door .Antonio Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Zo te zien ben je er goed op vooruit gegaan! Bij de eerste sig heb je die ring er mooi uit laten blinken. Je lettertype is ook verbeterd alleen vind ik dat je je naam ook in die vrom van je teks ''wat over de ring gaat'' had kunnen doen, en wat groter maken. Bij je tweede sig heb je die vrouw er mooi in verwerkt toch had het wat meer effecten kunnen hebben vooral de achtergrond is ook bij deze wat eentoning zwart. Je lettertype is bij de tweede erg standaard. Dus conclusie: De tekst wat groter en je naam in de zelfde soort als de tekst van ''de ring''. De achtergrond effecten in maken denk daarbij aan bruschen. Sig 1: Achtergrong: 6 Render 8.5 Effecten: 7.5 Lettertype: 7.5 Cijfer: 7.4 Sig 2: Achtergrond: 6.5 Render: 8 Effecten: 7.8 Lettertype: 6 Cijfer: 7.1 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Maare hoe kom ik aan zulke mooie achtergronden die jullie vaak hebben?? Reageren
.Antonio Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Grunge brush... ik dacht dat .levi. er een tutorial van gemaakt had. Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Maare hoe kom ik aan zulke mooie achtergronden die jullie vaak hebben?? Voor brushes kun je op deze site kijken: deviantART.com En voor meerdere tips om je sig mooier te maken met effecten enz. Moet je even een kijkje in het Graphics Tutorials nemen. Je kunt natuurlijk ook zelf uitproberen met bijv: Filter in Photoshop. Succes Groet gammie Reageren
M4X Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Maare hoe kom ik aan zulke mooie achtergronden die jullie vaak hebben?? Achtergronden maak je door wat te filteren, te blurren, of met brushes. Volg deze of deze tutorial is. Ff over je signatures dan maar: 1e: Mooie render en dat glimmende effect en het font en de effecten daarbij vind ik beter dan die van je vorige sig's. Je background is wat kaal, maar daar had ik het hierboven al over. Verder zou je je rode border beter weg kunnen laten of wit maken, zo staat hij best raar. Rating: 6.5/10 2e: Deze vind ik veel mooier, je render is precies groot genoeg en hij (zij ) past goed bij de background. Je background ziet er bij deze sig goed uit vergeleken bij je vorige 3 sig's. Ik vind het scanlines effect ook goed gelukt. Alleen het font past er niet zo bij, en het lichteffect op 't haar van vind ik niet mooi, het lijkt net alsof het haar op houd omdat het opeens zo donker wordt. Rating: 7.5/10 Edit: Een beetje erg laat Bewerkt: 13 november 2006 door M4X Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Kijk weet je wat de probleem is van de TuTs ik heb Paint Shop Pro 8 en jullie hebben allemaal photoshop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.