Jump to content

Windows nieuwe versie

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je deze balk wilt moet je net zoals mania-92 zij de BETA versie (proef) nemen. Andere legale oplossingen zijn er niet.

Geplaatst:
Er bestaat dacht ik ook een skin van Vista voor Windows XP. Moet je maar even google-en.

Meestal zijn deze dingen illegaal juist.

Geplaatst:

Er bestaat dacht ik ook een skin van Vista voor Windows XP. Moet je maar even google-en.

Meestal zijn deze dingen illegaal juist.

Deze dingen zijn pas illegaal als ze rechtstreeks uit Vista komen, maar dat zal niet lukken, want de codes en scripten zijn geheel anders voor Vista dan die van Windows XP. Skins die erop lijken en door andere gemaakt zijn, die zijn wel legaal. Vista is begonnen met een compleet andere broncode van lijn één en reken maar dat die enorm lang is. Ik zal even wat duidelijke informatie geven over het besturings systeem Windows Vista.

Op het internet zijn al een aantal 'betas' te vinden, maar deze zijn niet compleet en bevatten bugs en zijn niet veilig. Wel bevat Vista veel nieuwe mogelijkheden die het systeem een pracht systeem maken. Maar er zal wel 200 euro minimaal voor neer gelegt moeten worden, en dat zal in Januari of Februari plaats gaan vinden van het volgende jaar. Het zal een compleet nieuw systeem wezen voor de nieuwe generatie, want 5 á 6 jaar Windows XP dat is iets te veel van het goede, toch?

Geplaatst:

Skins voor XP Naar Vista zijn niet illegaal. Vista loopt op een heel andere manier dan XP.

Dus eruit rippen kan bijna niet, Ik heb hier de Vista liggen, hij is niet goed.

Beetje sloom, geen Hardware Updates, Niet veel Software etc.

Geplaatst:
Deze vind ik er wel mooi uitzien. Of hij echt uit vista is geript, weet ik niet:

Klik voor download

Plaatje:

Hier kun je het Windows Vista laadscherm bekijken (inclusief screensaver):

Klik voor download

Plaatje:

Ik heb het even bekeken, maar voor deze skin heb je het programma StyleXP nodig.. En je raadt het al, dat kost wel geld. Dat, terwijl de naam van de skin "Visual Styles" bevat, wat een beetje aangeeft dat het een skin is die direct vanuit Windows geladen wordt.. Wel een mooie skin trouwens..

Je kan beter zoeken naar een skin die buiten het gebruik van andere programma's geladen wordt. Een zogenaamde Visual Style theme. Dat scheelt een hoop geheugengebruik, plus de kans op problemen is kleiner. Wel zal je eerst je systeem moeten patchen, alvorens die themes werken. Daarvoor kan je wel even googlen. Voor skins kan je op Deviantart.com kijken. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik draai al een paar maanden Windows Vista Beta 2 en binnenkort de trial van de uiteindelijke versie, en het bevalt me prima :D

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Skins voor XP Naar Vista zijn niet illegaal. Vista loopt op een heel andere manier dan XP.

Dus eruit rippen kan bijna niet, Ik heb hier de Vista liggen, hij is niet goed.

Beetje sloom, geen Hardware Updates, Niet veel Software etc.

Dat licht aan jou zelf, Vista is niet gemaakt voor computers die al een tijdje oud zijn. Als jij Vista vlekkeloos wilt draaien kun je nu het beste een nieuwe PC kopen, met 2 Dual core, 2/4 Gb Werkgeheugen end...

Geplaatst:

je moet apsoluut niet die Vista Transformation Pack nemen

want hij maakt je pc erg sloom

ik heb zelf een visual style

en ik heb op me laptop Microsoft Windows Vista Final al

maar als je die wilt is het allemaal een beetje illegale zooi dus vverder geen details

maar RC1 is te downloaden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...