GTA-Roloboy Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Hey, is er een soort programma of kun je ergens op de computer een soort klokje inschakelen.. Bijv. Om 14.00 Sporten. Dat er dan om 14.00 een wekkertje of een schermpje komt met erop: Sporten (Omdat je dat hebt ingevult) Een soort wekker dus.. Is dit mogelijk? Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Dit is volgens mij mogenlijk bij windows vista. Reageren
ikt Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Bij ''geplande takan'' kan dat volgens mij. Kladblok maken, opslaan, tijd invullen. En dan testen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) hier zal wel een programmaatje voor zijn ik zoek wel even voor je als je wilt kijk eens, hier heb ik er een heb getest, werkt goed! http://www.ornj.net/citrus/ Bewerkt: 13 november 2006 door Joriz Reageren
Joriz Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Dit zit toch standaard in programma's als Outlook of een andere planner? Je wilt dus gewoon een digitale wekker/agenda op je pc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.