Jump to content

programma auto's?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat is bij een vriend, gta te spelen. Opent tie en programmatje, download een auto, voegt die auto toe, aan het programmatje, en hij ghaat weer spelen, en de auto staat er.

Iedereen heeft het wle over IMG tool, maar er is ook nog ene andere programmatje ervoor. Weet niet hoe deze heet.

[size=5]Wie kan mij helpen??[/size]

Geplaatst:
Ik zat is bij een vriend, gta te spelen. Opent tie en programmatje, download een auto, voegt die auto toe, aan het programmatje, en hij ghaat weer spelen, en de auto staat er.

Iedereen heeft het wle over IMG tool, maar er is ook nog ene andere programmatje ervoor. Weet niet hoe deze heet.

[size=5]Wie kan mij helpen??[/size]

Ja, die is er. De San Andreas Mod Installer, oftewel SAMI. Ik raad je aan om deze tutorial te volgen, daar staat alles wat je erover moet lezen. Hij is gemaakt door Typhoon.

Dit is trouwens geen Hardware Probleem. Bij deze verplaatst naar General.

Geplaatst:
Bedankt Dutchy , kan je hierbij btw ook je eigen Auto's maken?

Hey c a e s 3 R :cya:

Jammer genoeg kan je met SAMI niet auto's maken, je alleen gedownloade auto's installeren, om zelf echt auto's te maken heb je andere progamma nodig. Je kan het beste even in het Textures & Modelling Help fora rondkijken. Kijk eens bij de bovenste topics. Dit topic kan ook nog wel handig zijn. Ik wil je nog even waarschuwen, zelf auto's maken is een erg lastig proces, hiervoor moet je aardig ervaren zijn.

BTW: dit topic kan beter in het Textures & Modelling Help fora ipv SA General ;)

>>> Door GTA-Sheep: Moved....<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...