.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Hallo allemaal, ik zoek een mod waarmee je bijv. een sultan in een normale transfender kan doen. misschien weet iemand een plek waar ik het kan vinden Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 12 november 2006 Rapport Geplaatst: 12 november 2006 Dan zou je hierbij moeten kijken. >>Klik<< Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Ik word er niet veel duidelijker van.. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Maar ik denk dan, dat zo een mod helaas niet bestaat. Maar niet getreurd er zijn nog zo veel andere mods. Met vriendelijke groet xtreem-designer Reageren
Preddy Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Wat dacht je hiervan dan (moet zelf maar even testen of je de Sultan kan tunen)? Hier is wellicht een betere google opdracht. Bewerkt: 13 november 2006 door Preddy Reageren
356 Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 je weet dat je straatracers bij de wheel arch angels kan tunen heh? Waarom zou je ze dan bij de transfender willen modden? Bij de WAC hebben ze meer onderdelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.