ErnstJ Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Die FREIGHT TRAIN missies waar kan je die vinden en hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 zijn daar missies mee dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ro18 Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Die FREIGHT TRAIN missies waar kan je die vinden en hoe? gewoon een trein jatten en op R3 drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Die FREIGHT TRAIN missies waar kan je die vinden en hoe? gewoon een trein jatten en op R3 drukken Op de stations staan de treinen even stil, dan zijn ze het makkelijkst te stelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 als je er een auto voor zet kun je het ook makelijk doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 ja zeker.... je auto word gewoon meegesleurd je kan een trein niet doen stoppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Op de stations staan de treinen even stil, dan zijn ze het makkelijkst te stelen waar zijn er stations?? in san fierro weet ik er een maar daar staat bijna nooit en trein... en kun je ook een treinticket kopen zoals een vliegticket?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Je moet dan even wachten, de trein komt best vaak langs. Volgens mij heb je geen ticketautomaat, ik heb hem iig nog nooit gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 waar zijn er stations?? in san fierro weet ik er een maar daar staat bijna nooit en trein... en kun je ook een treinticket kopen zoals een vliegticket?? Ga anders op het treinstation van Los Santos staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Je moet dan even wachten, de trein komt best vaak langs. Volgens mij heb je geen ticketautomaat, ik heb hem iig nog nooit gezien. Nee, er is ook geen treinticket te koop ergens. Je moet gewoon een beetje bij de spoorrails rondrijden en dan zie je er van zelf wel 1tje. En die moet je dan volgen naar het station. En dan als je hem hebt gestolen moet je op R3 drukken. Dan moet je binnen een bepaalde tijd naar een andere station rijden. Maar als je te hard rijdt , ontspoort de trein. Volgens mij kun je maximaal 50 rijden. Als je dan toch harder gaat ontspoort de trein alsnog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 sorry hoor maar hoe zie je hoe hard je rijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 sorry hoor maar hoe zie je hoe hard je rijdt lol, er staat een snelheidsmeter in beeld :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 sorry hoor maar hoe zie je hoe hard je rijdt als je de trein hebt gejat en R3 hebt gedrukt komt er een tijd te staan hoe lang je over mag doen en er komt te staan hoeveel distance je nog moet en daar bij staat ook hoe snel je rijd suc6 Groeten Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 zorg dat je optijd remt, anders rij je er snel voorbij en heb je een probleem qua tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2005 Nog een tip die ik altijd deed, rij gewoon plankgas en kijk regelmatig op je map om te kijken of er scherpe bochten aankomen, dan moet je even afremmen tot 40 ofzo en daarna weer plankgas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.