jojogta3 Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 1.snelheids meter staat er alleen als je r3 missie doet 2. er bestaat wel iets dat je mee kunt reizen met de trein alleen dan gratis stap achterin in en niet voorin in er zijn klein smalle deurtjes daar mee kan je mee Reageren
Timotees Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 wie heeft er tips voor mij, ik ben altijd af na het eerste level want dan is mijn tijd op, tips? timotees Reageren
-Richard- Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 wie heeft er tips voor mij,ik ben altijd af na het eerste level want dan is mijn tijd op, tips? timotees Gas geven. het is niet zo moeilijk hoor, gewoon lekker gassen en in de bocht iets remmen. Zo gedaan. Reageren
Cisse Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 Heb het uitgeprobeerd en als je hele tijd 35 per uur hebt dan kom je er zeker binnen de tijd... laat je gewoon uitbollen wanneer je nog DISTANCE: 500 hebt ofzo.. Dan kom je ongeveer wanneer je stilstaat in de rode marker. Reageren
barry Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) Ik zou plankgas geven, en wacht tot je joystick tril dan weer één tikje op blokje geven. En zo verder. Maar doe het wel snel anders ontspoort je trein. Oja en bij 600 distance heel hard remmen. Bewerkt: 2 februari 2005 door barry Reageren
Pablo Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 weet iemand hoelang die missies duren, ik heb nu 3 stations gehad maar ben nog steeds bij missie 1, dit is zo saai, hoeveel stations moet je voorbij? Reageren
-Richard- Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 weet iemand hoelang die missies duren, ik heb nu 3 stations gehad maar ben nog steeds bij missie 1,dit is zo saai, hoeveel stations moet je voorbij? Je moet uitkomen bij het station waar je ook begonnen bent. Gewoon lekker gassen, je komt er vanzelf. Binnen 20 min. had ik alle drie de missie's gahaald. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 En als je level 1 gehaald hebt weer op r3 drukken dan kn je level 2 doen, en die is net zolang als level 2 Reageren
Cisse Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 (bewerkt) Ja maar je moet wel paar seconden vroeger aan het station zijn bij level 2 Ohja heb het even uitgetest ben iets voorbij unity station vertrokken en sindsdien niet meer m'n X losgelaten, topsnelheid: 67.. ontspoort bij Lil' Probe Inn(desert) Bewerkt: 6 februari 2005 door Cisse Reageren
love the gang Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 maar je kunt alleen die freight mission doen als je alle steden hebt Reageren
X-Zero Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 mischien weten jullie het al maar je kan ook in die wagons als een echte passagier en niet als big boss grove familly niet echt speciaal maar wel grappig :lol: :lol: snappie Reageren
bjorn13 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 (bewerkt) wow zeg julie zoeken da nog al uit :o :gtasign: :jorizsign: Bewerkt: 10 februari 2005 door bjorn12 Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 maar je kunt alleen die freight mission doen als je alle steden hebt ja want anders ben je zo aan het eind van het spoor en stopt je train B) Reageren
Cool Hand Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Hé, Ik weet niet of je het weet, maar volgens mij komt het spoor helemaal niet ten einde, en is 't een rondje... er liggen wel wat wissels (in 't echt gaat een trein naar een ander spoor) maar die wissels kun je niet gebruiken... :rolleyes: Groenten, Koos Oudshoorn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.