Jump to content

Side missions

XxViperxX

Recommended Posts

Hey,

Weet iemand het verschil met de brandweer & ambulance missies en tussen de brandhelicopter & medicopter missies?

of kan je ze gewoon voor hetzelfde aanzien allebei tot level 15 en allebei geven ze je brandbestendig en oneindig sprinten?

Delen op andere websites

'Air Rescue' en 'Fire Copter' tellen beide apart mee voor de 100%, dus je moet ze wel voltooien (als je tenminste voor de 100% gaat). Wat de beloningen zijn is mij zo-even niet bekend, maar zijn volgens mij wel iets anders dan vuurbestendig of eeuwig sprinten.

Delen op andere websites

'Air Rescue' en 'Fire Copter' tellen beide apart mee voor de 100%, dus je moet ze wel voltooien (als je tenminste voor de 100% gaat). Wat de beloningen zijn is mij zo-even niet bekend, maar zijn volgens mij wel iets anders dan vuurbestendig of eeuwig sprinten.

Ja, Ik wil ook voor de 100% gaan maar het moeilijkst vind ik nog die missies waarbij je bijvoorbeeld op een motor stapt en dat er dan zo'n missie gestart word. (naast politieburau & naast mall 2e eiland)

Of die missie op die fiets in de mall

Delen op andere websites

Alles staat zo'n beetje nu al op WikiGTA over deze zijmissies.

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ce_City_Stories

Dat klopt, maar 'Air Rescue' en 'Fire Copter' nog niet. Daar zullen we dus gauw aan moeten beginnen. :puh:

Ja, Ik wil ook voor de 100% gaan maar het moeilijkst vind ik nog die missies waarbij je bijvoorbeeld op een motor stapt en dat er dan zo'n missie gestart word. (naast politieburau & naast mall 2e eiland)

Ik begrijp je punt. Je kan ook de missies annuleren door af te stappen, als je ze irritant vindt. Toch zijn ze helaas allemaal nodig voor de 100%. ;)

Delen op andere websites

Alles staat zo'n beetje nu al op WikiGTA over deze zijmissies.

http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ce_City_Stories

Dat klopt, maar 'Air Rescue' en 'Fire Copter' nog niet. Daar zullen we dus gauw aan moeten beginnen. :puh:

Ik begrijp je punt. Je kan ook de missies annuleren door af te stappen, als je ze irritant vindt. Toch zijn ze helaas allemaal nodig voor de 100%. ;)

ok, en die fiets kan je daarmee hoger springen naarmate je vaker in het spel fietst?

Delen op andere websites

Bij Paramedic met een Ambulance moet je 15 levels voltooien en krijg je als beloning dat je oneindig lang kan sprinten en snel zwemmen.

Bij Firefighter met een firetruck moet je 15 levels voltooien en wordt je vuurbestendig.

Bij Air Rescue, waar je patiënten met de helikopter moet redden, moet je ook 15 levels voltooien en krijg je extra health als beloning.

Bij Fire 'Copter dan weer, branden blussen met een helikopter, moet je maar 5 levels voltooien en krijg je als beloning $2.500.

Dat somt het zowat op. :)

Delen op andere websites

De taxi-missions zijn een beetje veranderd. Het is niet meer nodig om een bepaald aantal fares te hebben maar je moet in totaal een bedrag van $5000 verdienen.

Dit moet niet in één keer gebeuren. Hoeveel geld je al verdiend hebt, kan je bij je 'Stats' zien.

Als beloning kunnen alle taxi's springen. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...