mrtuning Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 ik veel al een paar jaar gta vc veele skins (zelfs een van raffel van der vaart) gehat en mod's (nu niks aan gemodt) maar kan je eigerlijk een skin of een player model maken van je zelf. zo jah hoe als er programa's voor zijn. zijn die ook welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Das niet zo heel moeilijk.. In de map van GTA Vice City, zit een mapje 'skins' Daar staat een voorbeeld. Als je die aanpast met in de juiste vakken delen van jezelf dan moet het lukken, let er wel op dat het maar 1 helf van je lichaam is, de andere helft wordt gespiegeld.. succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 In de map van GTA Vice City, zit een mapje 'skins' jah dat weet ik. bedankt voor de info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Vraagje, Als je het al weet waarom gooi je er een topic voor open? Het is alleen maar een vraag, bedoel er niets mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Mischien weet hij niet hoe je zo'n skin zelf maakt. (...?) Mvg, Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Daar zal je nog wel eens gelijk in kunnen hebben, het lijkt mij ook wel een mooie gedacht: Ik in GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2006 Het moet te doen zijn. Je kunt zelf skins maken, net zoals de skins die je gedownload hebt. Open zo'n skin in paint of een andere fotobewerkings- of tekenprogramma. Vervang het gezicht door een foto van jezelf. Let op, slechts een helft is nodig. Je zult ook zien dat de skin uit het spel uit 1 helft bestaat, die gespiegeld wordt. Dus zet een halve foto van jezelf over de skin heen, en kijk of het resultaat een beetje lijkt. Anders kun je in Paint altijd nog bij plakken, knippen of tekenen. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Mischien weet hij niet hoe je zo'n skin zelf maakt. (...?)Mvg, Moonbeam jah. das waar Het moet te doen zijn. Je kunt zelf skins maken, net zoals de skins die je gedownload hebt. Open zo'n skin in paint of een andere fotobewerkings- of tekenprogramma. Vervang het gezicht door een foto van jezelf. Let op, slechts een helft is nodig. Je zult ook zien dat de skin uit het spel uit 1 helft bestaat, die gespiegeld wordt. Dus zet een halve foto van jezelf over de skin heen, en kijk of het resultaat een beetje lijkt. Anders kun je in Paint altijd nog bij plakken, knippen of tekenen. Succes! maar zen zijder van het oor dan moet ik dan om de beweeging van links van hoofd(of rechts) een foto maaken ? Daar zal je nog wel eens gelijk in kunnen hebben, het lijkt mij ook wel een mooie gedacht:Ik in GTA heey niet mijn iedee in pikken he Bewerkt: 14 november 2006 door mrtuning Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Ik zou niet durven, maar de gedachte dat je eigen "persoonlijkheid" in GTA speelt. Dat is niet verkeerd, natuurlijk. Maar een goed idee is het zeker Bewerkt: 20 november 2006 door Ar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.