Jump to content

jezelf in gta vice city

mrtuning

Recommended Posts

ik veel al een paar jaar gta vc 8) veele skins (zelfs een van raffel van der vaart) gehat en mod's (nu niks aan gemodt) maar kan je eigerlijk een skin of een player model maken van je zelf. :? zo jah hoe :?

als er programa's voor zijn. zijn die ook welkom :Y

Delen op andere websites

Das niet zo heel moeilijk..

In de map van GTA Vice City, zit een mapje 'skins'

Daar staat een voorbeeld. Als je die aanpast met in de juiste vakken delen van jezelf dan moet het lukken, let er wel op dat het maar 1 helf van je lichaam is, de andere helft wordt gespiegeld..

succes

Delen op andere websites

Het moet te doen zijn. Je kunt zelf skins maken, net zoals de skins die je gedownload hebt. Open zo'n skin in paint of een andere fotobewerkings- of tekenprogramma. Vervang het gezicht door een foto van jezelf. Let op, slechts een helft is nodig. Je zult ook zien dat de skin uit het spel uit 1 helft bestaat, die gespiegeld wordt. Dus zet een halve foto van jezelf over de skin heen, en kijk of het resultaat een beetje lijkt. Anders kun je in Paint altijd nog bij plakken, knippen of tekenen. ;)

Succes!

Delen op andere websites

Mischien weet hij niet hoe je zo'n skin zelf maakt. (...?)

Mvg, Moonbeam

jah. das waar :Y

Het moet te doen zijn. Je kunt zelf skins maken, net zoals de skins die je gedownload hebt. Open zo'n skin in paint of een andere fotobewerkings- of tekenprogramma. Vervang het gezicht door een foto van jezelf. Let op, slechts een helft is nodig. Je zult ook zien dat de skin uit het spel uit 1 helft bestaat, die gespiegeld wordt. Dus zet een halve foto van jezelf over de skin heen, en kijk of het resultaat een beetje lijkt. Anders kun je in Paint altijd nog bij plakken, knippen of tekenen. ;)

Succes!

maar zen zijder van het oor dan moet ik dan om de beweeging van links van hoofd(of rechts) een foto maaken ?

Daar zal je nog wel eens gelijk in kunnen hebben, het lijkt mij ook wel een mooie gedacht:

Ik in GTA :*D

heey niet mijn iedee in pikken he ;):*D

Bewerkt: door mrtuning
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...