Jump to content

cementwagen molen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij kan je er weinig speciaals mee doen, in een bepaalde missie kan je cement storten alleen is dat beperkt tot die missie alleen. Natuurlijk kan je er mee rijden, botsen of enig ander wat je met een ander willekeurige auto ook kan.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Ik vind het gewoon leuk als afwisseling. Bijvoorbeeld als die cementtruck alleen kan rijden en verder niks, dan is het maar een saaie boel.

Geplaatst:
Ik vind het gewoon leuk als afwisseling. Bijvoorbeeld als die cementtruck alleen kan rijden en verder niks, dan is het maar een saaie boel.

Ja daar heb je gelijk in, het zou leuk zijn als je met de Cement Truck ook echt cement kon strooien. Gelukkig zijn er nog wel aardig wat voertuigen waar je leuke dingen mee kunt.

-Combine Harvester

-Towtruck

-Forklift

-Firetruck

-FBI Truck (alleen door mods verkrijgbaar)

Behalve die voertuigen en de vliegtuigen kunnen de meeste voertuigen niet veel bijzonders. Ik denk dat dit in GTA IV erg verbeterd word. Wat heb je aan een cementwagen als hij niet eens cement kan strooien?

Geplaatst:

waarom staat de FBI truck dan op wikigta? Dan zouden ze wel elke mod-auto erbij kunnen zettten. Het is inderdaad jammer dat je geen cement kan storten maar ik zie nog niet echt in wat je er dan mee kan.

Geplaatst:
waarom staat de FBI truck dan op wikigta? Dan zouden ze wel elke mod-auto erbij kunnen zettten. Het is inderdaad jammer dat je geen cement kan storten maar ik zie nog niet echt in wat je er dan mee kan.

Het is geen mod-auto, de FBI Truck zou afhankelijk in SA zitten, helaas is deze uit het spel gehaald, je kan hem met bepaalde mods in het spel krijgen, het makkelijkst is om hem met een trainer/carspawner te spawnen. Het zelfde geld trouwens voor de S.W.A.T. Truck, deze komt alleen in de missie 'End of The Line' voor, als je hem later nog wilt hebben moet dat ook met een trainer. Het is dus geen auto die door andere mensen is gemaakt, gewoon door Rockstar zelf, maar hij heeft niet de eind versie gehaald. Helaas.

Geplaatst: (bewerkt)

druk op de knoppen die je ook gebruikt om de motoren van de hydra (ik weet niet welke dat zijn omdat ik ze allemaal heb verandert) te veranderen. zo gaat de boom met het touw omhoog of omlaag. ga bij een auto staan die je wilt hebben en manouvreer tot de haak aan het touw aan het midden van de voorkant van de auto zit. dan druk je op de knop om het touw weer omhoog te doen. en rijden maar!!

dit is al wel in meerdere topics gevraagt

Bewerkt: door cheizz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...