Jump to content

Sig Spiderman

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem niet slecht gemaakt, maar ik zal wel aan deze punten werken:

Je moet je render een beetje inblenden

Je moet IETS meer aan de background doen, ook al is hij wel mooi :Y

Je kunt toch wel iets aan dat Font doen XD!

VAT DIT NIET OP ALS EEN BEDREIGING, HET ZIJN GEWOON TIPS :puh:

Geplaatst:

Reactie: Mooie sig. Er is echt vooruit gang te zien.

De achtergrond is mooi. Beetje water achtig. Ik vind de render niet heel mooi erin gezet. Dat is een klein minpuntje. De text is ook niet heel mooi (font), er kan ook nog wel wat meer gedaan worden aan de text. Effectjes. Over effectjes gesproken, voeg wat effecten toe.. ;)

Tips:

• Maak de achtergrond kleur meer spidey achtig.
  • Die inner/outer glow is niet zo mooi bij je render.
  • Neem het spiderman font
  • Geef de text iets mooiere effects.
  • Ik kan bijna geen effects zien.

Cijfer: Het is zeker geen slechte signature, alleen een beetje standaard en er kan gewoon nog veel veranderd worden. Dus ik geef een 7/10.

Geplaatst:

Bedankt voor jullie rate's en tips! :) Ik heb wat met de tips geprobeerd, het inblenden vind ik wat lastig..

Hier is de nieuwe versie:

sigspidermanversie2tw3.jpg

ps: Crankeye ik vat het niet op als een bedreiging hoor :) Het zijn duidelijke uitspraken, meteen op de feiten dat is ook wel weer handig want je weet meteen wat anders moet :puh:

Geplaatst:

Vette sig Gammie :klap:

Ik vind je background erg mooi vergeleken met al je vorige backgrounds, en je render is wat beter ingeblend dan bij de bovenste. Je kan de opacity van de (volgensmij) rook wat hoger zetten, je ziet er nu net iets te weinig van. Je font vind ik beter dan de eerste, maar het effect kan je beter weglaten. Het zou ook mooier zijn als je je background wat lichter maakt net zoals bij je 1e sig. Voor de rest kan ik zien dat je vooruit gaat :Y

Rating: 8/10

Geplaatst:

M4X: Heb wat aan je tips gewerkt dit is het resultaat:

sigspidermanversie3fy3.jpg

Ik heb hem niet veel lichter gemaakt want dat stond niet echt mooier, verder is die rook (heb ik met bruch gedaan) moeilijk om er weer overheen te bruchen om het wat meer te laten worden.

Aangezien ik toch aan het proberen was heb ik meteen een andere versie die juist donkerder is. Wil graag weten wat jullie ervan vinden :)

sigspidermanversie4xd1.jpg

Groet gammie :cya:

Geplaatst:

Wow, ff over die 2e:

Reactie: Heel mooi gemaakt gammie! mooie achtergrond. Mooi wind effect, heel knap.

Tips:

- Doe die glow bij die letters iets minder, het is iets teveel.

- Probeer (ik kan het zelf niet) dat lichtval op je render aan de zijkant weg te halen.

Cijfer: Heel knap gammie!!! 8.8/10

Geplaatst:

Ik vind hem echt niet mooi, je effecten vallen TÉ veel op en de render pst niet eens bij de Background.

Wederom dus niet zo een hele mooie tag. Probeer is wat anders, volg tuts.

Geplaatst:

De lichte versie was niet echt zoals ik bedoelde maar hij is er zeker mooier op geworden. Maar ik vind de donkere versie veel mooier, dit door de background die er mooier op wordt en de rook die wat meer opvalt. Alleen het lichteffect op je spiderman is nu niet zo mooi. Maargoed ik geef je een hogere rating dan eerst omdat ik er veel verbetering in zie.

Een 8.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind deze sig wat standaard. Je achtergrond zou ik wat meer in het rood zetten. En ik zou wat andere effecten gebruiken. Die twee 'wolken' aan de zijkanten zou ik zeker weglaten, het past niet zo goed bij je sig. Je render kan misschien ook nog wat meer ingeblend worden?

- Probeer (ik kan het zelf niet) dat lichtval op je render aan de zijkant weg te halen.

Misschien door met zwart te brushen en dat op overlay te zetten?

71%

Bewerkt: door Lord of War
Geplaatst:

Aangezien de donkere versie in de smaak valt, ben ik hier wat mee verder gegaan :)

sigspidermanversie5ox6.jpg

tweede

sigspidermanversie6oe4.jpg

.Antonio: Heb de glow bij de letters wat anders aangepakt het is niet meer geel achtig maar wit en ietsjes minder.

gta ripper: Ben het niet helemaal met je eens. Door de zwarte achtergrond is het nu wat rustiger dus al minder effecten. Verder dat de Render niet goed bij mijn achtergrond (background) is vind ik ook niet helemaal terecht want het is nog redelijk rustig en standaard, en meer rood (zoals Lord of War adviseert) vind ik niet mooi staan dat word naar mijn mening weer te druk. Ik zelf ben er aardig tevreden over aangezien ik nog een beginneling ben :clown: vind ik dit een aardige prestatie, heb daarom ook veel tijd in gezet :) Toch bedankt voor jullie rate's en tips hoor!! ;)

Geplaatst:

Wat ik nog vergeten te vragen ben, vinden jullie de bewerkte tekst zo mooi staan? Of was de tekst daarvoor bijpassender?

Groet gammie :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...