Wijst Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) ik heb net vice city stories gekocht en als ik hem wil spelen komt er te staan : Om te starten moet u eerstde systeemsoftware bijwerken wat moet ik dan doen ? ----------------------- eff proberen 50% 100% ------------------------ eej bedankt ik heb een 2.81 geloof ik en gewoon in de winkel gekocht Bewerkt: 13 november 2006 door wijst Reageren
BigM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 ik heb net vice city stories gekocht en als ik hem wil spelen komt er te staan : Om te starten moet u eerstde systeemsoftware bijwerken wat moet ik dan doen ? je hebt als je de umd erin doet twee schermpjes erbij .. een daar van open jij je spel . de umd afbeelding daaronder is om je fimeware uptegraden druk daar op en spelen maar Reageren
j0ry Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 welke firware heb Jij eiglijk Reageren
BigM Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 welke firware heb Jij eiglijk waarschijnlijk te laag anders vraagt hij niet om een update Reageren
j0ry Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 ja dat denk Ik ook maar als je 1.5 hebt of 2.71-s dan zou ik niet updaten dan je geen gedowlade spellen spelen als die iliGal is verwijder het maaar ik bedoel 2.71-b of a Reageren
Advancegta Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 (bewerkt) Ik zal het even duiddelijk voor je uitleggen, een tijdje geleden waren er nog een paar leden die hier problemen mee hadden en destijds heb ik een 'tutorial' gemaakt hoe je moet upgraden. Mochten er nog vragen zijn stel ze dan gerust. Veel succes met updaten en veel plezier met VCS. 1. Start je PSP op, zorg dat er geen UMD in zit dan kom je in het menu van de PSP. 2. Doe nu je UMD van Vice City Stories erin. 3. waarschijnlijk word je naar een paar seconden automatisch naar de plek gebracht waar je de game kan starten, maar dit kan nog niet dus druk niet op x of start. 4. Na een paar seconden krijg je een soort van ''voorfilmpje'' van VCS, druk nu pijltje naar beneden. 5. Druk daarna op x, De update start nu zorg dat je voldoende batterij hebt! 6. het enige wat je nu hoeft te doen is op starten te drukken en vervolgens op 'Ik ga akkoord met de voorwaarden'. 7. De update is nu bezig, waarschijnlijk zie je linksonderin een rood lampje knipperen dit betekent dat er naar de flash wordt geschreven (In normale gevallen naar de MemoryStick). Zet je psp absoluut niet uit! 8. Bij 100% moet je nog een keer iets bevestigen en vervolgens herstart je PSP automatisch. 9. Je hebt nu firmwire 2.81 en kunt aan de slag met Vice City Stories, veel plezier Bewerkt: 13 november 2006 door Advancegta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.