Jump to content

Schieten..

sToRm

Recommended Posts

Ik ben nu hitman bij de pistol, Machine Gun, SMG en AK-47, dit allemaal door turf-wars. Het houden van een turf-war leer je automatisch bij een van de latere missies in Los Santos.

1 tip voor het houden van turf-wars, blijf in beweging! en zorg altijd dat je van afstand op je vijanden schiet. Maak je niet al te druk over het ophalen van geld of wapens, in mijn ervaring heb je tijdens een turf-war wel genoeg wapens.

Door het volgen van deze strategie heb ik inmiddels in twee uur tijd bijna heel Los Santos in handen gekregen.

CJ

Bewerkt: door CarlJohnson
Delen op andere websites

Ander vraagje waar is de body armor die het dichst bij cj zijn huis ligt?

Die ligt in die droge rivierbedding achter je huis onder de linkse brug.

PS rechtse brug ligt een mini smg

greetz

Bewerkt: door Decepticon
Delen op andere websites

Ik ben nu hitman bij de pistol, Machine Gun, SMG en AK-47, dit allemaal door turf-wars. Het houden van een turf-war leer je automatisch bij een van de latere missies in Los Santos.

1 tip voor het houden van turf-wars, blijf in beweging! en zorg altijd dat je van afstand op je vijanden schiet. Maak je niet al te druk over het ophalen van geld of wapens, in mijn ervaring heb je tijdens een turf-war wel genoeg wapens.

Door het volgen van deze strategie heb ik inmiddels in twee uur tijd bijna heel Los Santos in handen gekregen.

CJ

Maar je raakt het toch al je turf kwijt als je naar volgend eiland gaat?

Delen op andere websites

hmm hoe werkt die schietbaan dan? is dat bij elke ammu nation zaak? want die zaakjes waar ik geweest ben daar kun je in zo'n rode gloed lopen om wapens te kopen bij die vent maar voor de rest niets.. en als ik mn gun pak om op die posters te schieten dan begint die verkoper meteen op me te knallen :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...