sToRm Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Hoe word je het snelst hitman met een wapen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Veel schieten. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Ga het politiebureau binnen, haal die shotgun en schiet tot je erbij neervalt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sToRm Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 ok, hehe, zo ver was ik al.. Ander vraagje waar is de body armor die het dichst bij cj zijn huis ligt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CarlJohnson Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 (bewerkt) Ik ben nu hitman bij de pistol, Machine Gun, SMG en AK-47, dit allemaal door turf-wars. Het houden van een turf-war leer je automatisch bij een van de latere missies in Los Santos. 1 tip voor het houden van turf-wars, blijf in beweging! en zorg altijd dat je van afstand op je vijanden schiet. Maak je niet al te druk over het ophalen van geld of wapens, in mijn ervaring heb je tijdens een turf-war wel genoeg wapens. Door het volgen van deze strategie heb ik inmiddels in twee uur tijd bijna heel Los Santos in handen gekregen. CJ Bewerkt: 10 november 2004 door CarlJohnson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 (bewerkt) Ander vraagje waar is de body armor die het dichst bij cj zijn huis ligt? Die ligt in die droge rivierbedding achter je huis onder de linkse brug. PS rechtse brug ligt een mini smg greetz Bewerkt: 10 november 2004 door Decepticon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 lekker veel er los knallen en je hebt in de kortse keren een hitman skill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sToRm Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Ik ben nu hitman bij de pistol, Machine Gun, SMG en AK-47, dit allemaal door turf-wars. Het houden van een turf-war leer je automatisch bij een van de latere missies in Los Santos.1 tip voor het houden van turf-wars, blijf in beweging! en zorg altijd dat je van afstand op je vijanden schiet. Maak je niet al te druk over het ophalen van geld of wapens, in mijn ervaring heb je tijdens een turf-war wel genoeg wapens. Door het volgen van deze strategie heb ik inmiddels in twee uur tijd bijna heel Los Santos in handen gekregen. CJ Maar je raakt het toch al je turf kwijt als je naar volgend eiland gaat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skimi Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 dat heb ik ook,ja :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 je word toch ook beter als je bij ammu-nation gaat schieten of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Ik heb wel geprobeerd om bij ammu hitman te worden maar ik heb uit ervaring gemerkt dat hitman het makkelijkst te halen is vanaf de daken en dan op mense knalle :kickass: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 vanaf wanneer kun je op die schietbaan knallen bij ammu nation?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedy! Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Hitman worden ? Je skills 'maxen' per wapen bedoel je ? Gewoon, flink erop los knallen vanaf wanneer kun je op die schietbaan knallen bij ammu nation?? Direct ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 hmm hoe werkt die schietbaan dan? is dat bij elke ammu nation zaak? want die zaakjes waar ik geweest ben daar kun je in zo'n rode gloed lopen om wapens te kopen bij die vent maar voor de rest niets.. en als ik mn gun pak om op die posters te schieten dan begint die verkoper meteen op me te knallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedy! Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 In elke ammunation is nog zo'n rodegloed spot waar je in kan lopen voor wapentraining Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.