Jump to content

GTA vice city stories

Mohanad

Recommended Posts

Hallo

Ik wil een keer die minigame spelen van golf .

Maar het probleem is dat het golfpark aan de ander kant staat.

En die gesloten brug zit in het midden. En ik ken dus niet naar de overkant

Weet iemand mischien een manier hoe je aan het overkant kan komen ???

Ik heb al 2 manieren gebruikt om naar de overkant te zwemmen of om een

vrachtwagen te plaatsen en over die poort heen te springen maar ze lukken

allebei niet. Als je het weet kun je mischien zeggen hoe dat doet ???

Delen op andere websites

Ik moet je met spijt meedelen, dat er momenteel nog geen manier is om aan de overkant te komen. En al lukt het je om aan de overkant te komen, dan nog kan je nog steeds niet de minigame "golf" spelen, dit kan pas na de missie Home's on the Range van Gonzales.

Edit: Als je het volgende eiland graag wilt bereiken, zonder missies te spelen, dan raad ik je aan om even in dit topic te kijken. Daar kan je de missies van GTA Vice City Stories downloaden. ;)

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Ik moet je met spijt meedelen, dat er momenteel nog geen manier is om aan de overkant te komen. En al lukt het je om aan de overkant te komen, dan kan je nog steeds niet de minigame "golf" niet spelen, dit kan pas na de missie Home's on the Range van Gonzales.

en je kan het zowie zo niet als de brugen dicht zijn want vliegen en varen is dan nog ommogelijk en zwemmen te ver weg

Delen op andere websites

Maar waarom bestaat dan op het plattegrondkaart e

n op je Pauzemenu dat er een ander werelddeel is.

En oowjaah... weet iemand mischien waar je heilikopters

kan vinden. Ik zit al een week te zoeken naar heilikopters.

Het zou vet zijn als je dat kan doen ..... :-(

Delen op andere websites

Je kan wel naar het volgende eiland, maar dan moet je gewoon de missies spelen! Na de missie From Zero to Hero van Lance Vance, krijg je toegang tot alle eilanden. :) De helikopters worden trouwens pas beschikbaar als je het 2de eiland hebt vrijgespeeld.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Maar waarom bestaat dan op het plattegrondkaart e

n op je Pauzemenu dat er een ander werelddeel is.

En oowjaah... weet iemand mischien waar je heilikopters

kan vinden. Ik zit al een week te zoeken naar heilikopters.

Het zou vet zijn als je dat kan doen ..... :-(

zie hier de link naar de site van wiki gta waar de luchtvoertuigen staan

de meeste zijn aangegeven met een rood stipje en pas beschikbaar nadat je bij het laatste eiland bent :bonk:

en voortaan kun je dit soort vragen stellen in dit topic

EDiT:svenie was me vooor

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Delen op andere websites

Ik moet je met spijt meedelen, dat er momenteel nog geen manier is om aan de overkant te komen. En al lukt het je om aan de overkant te komen, dan kan je nog steeds niet de minigame "golf" niet spelen, dit kan pas na de missie Home's on the Range van Gonzales.

en je kan het zowie zo niet als de brugen dicht zijn want vliegen en varen is dan nog ommogelijk en zwemmen te ver weg

Zwemmen is te ver maar wel onmogelijk:

Je kan al vrij snel op starfish island komen. van daar kun je zwemmen, via de steunpalen van de brug kun je steeds even uitrusten, het probleem is alleen dat er golfslag is die je terug duwt..

Delen op andere websites

Zwemmen is te ver maar wel onmogelijk:

Je kan al vrij snel op starfish island komen. van daar kun je zwemmen, via de steunpalen van de brug kun je steeds even uitrusten, het probleem is alleen dat er golfslag is die je terug duwt..

huh nee hoor volgends mij is dit nog steeds te ver weg

tenzij jij je zwem route zo goed maakt dat je het haalt dat je in een rechte lijn naar die stijger kan zwemmen en dan naar leaf links

Maar toch echt een makelijke aanrader is het niet :schater:

Delen op andere websites

tenzij jij je zwem route zo goed maakt dat je het haalt dat je in een rechte lijn naar die stijger kan zwemmen en dan naar leaf links

Je kunt ook zwemmen via de steunpalen van de brug die gaat vanuit Little Haiti naar The Leaf Links Golf Course. Op die steunpalen zou je dan steeds uit kunnen rusten, zodat je het zou kunnen halen.

Maar jammer genoeg gaat de vlieger hier niet op, op welke manier dan ook, want een forse golfslag duwt Vic Vance gewoon terug. Ik moet zeggen dat dit tenminste weer eens origineel is van Rockstar Games, dus dat vind ik wel leuk. :)

Enige manier om naar het oostelijke eiland te kunnen én in helikopters/vliegtuigen/vaartuigen te kunnen vliegen/varen is gewoon door de missies van de verhaallijn te spelen. Na de missie 'From Zero to Hero' die gegeven wordt door Lance Vance kan je door naar het oostelijke eiland, en kan je ook in helikopters/vliegtuigen/vaartuigen vliegen/varen. Pas na de missie 'Home's on the Range' die gegeven wordt door Gonzales kan je een partijtje golf spelen op The Leaf Links Golf Course.

Delen op andere websites

Je kunt ook zwemmen via de steunpalen van de brug die gaat vanuit Little Haiti naar The Leaf Links Golf Course. Op die steunpalen zou je dan steeds uit kunnen rusten, zodat je het zou kunnen halen.

Maar jammer genoeg gaat de vlieger hier niet op, op welke manier dan ook, want een forse golfslag duwt Vic Vance gewoon terug. Ik moet zeggen dat dit tenminste weer eens origineel is van Rockstar Games, dus dat vind ik wel leuk. :)

Enige manier om naar het oostelijke eiland te kunnen én in helikopters/vliegtuigen/vaartuigen te kunnen vliegen/varen is gewoon door de missies van de verhaallijn te spelen. Na de missie 'From Zero to Hero' die gegeven wordt door Lance Vance kan je door naar het oostelijke eiland, en kan je ook in helikopters/vliegtuigen/vaartuigen vliegen/varen. Pas na de missie 'Home's on the Range' die gegeven wordt door Gonzales kan je een partijtje golf spelen op The Leaf Links Golf Course.

En.... Bij welke percentage zit 'From Zero to Hero' of 'Home's on the Range' ???? :cab:

Delen op andere websites

Ik heb zwemmen geprobeert maar dat lukt niet er zin een doordenkenden muur dat je niet verderkan

idd zoals pietje II al zij

ope gegeven moment worden de golven on doordring baar

proberen om het te halen heeft dus geen enkele zin

Delen op andere websites

ik zou het zo doen : voor de poort van starfish island een packer zetten , daarvoor al de 50 taxi fares doen zodat ie kan 'jumpen' , en dan op volle snelheid er naartoe gaan en dan eenmaal dat hij er af vliegt , jumpen , en voila , denk ik :puh: .

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...