Rickos Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 waarom praat iedereen nu opeens over die golfslag terwijl ik daar al 2 weken geleden mee kwam dat het zo tof en origineel was en mensne moeten echt andere plaatjes gaan gebruiken want ik verwar heel erg nu. ff ontopic weer: ] ik ben net op tweede eiland en zit nu al een tijdje gwoon rond te rijden heel leuk natuurlijk maar i verbaasde me ook al dat ik neit kon golven maar das nu dus duidelijk bevalt het golven of is het heel lomp uitgewerkt want dat vond ik namelijk echt een toffe toevoeging. ik ga dat zeker doen wat ik jammer zou vinden is dat ej alleen een balletje kan slaan vanaf dat golf gebouwtje en dat is het maar dat dnek ik haast wel. Reageren
BigM Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 waarom praat iedereen nu opeens over die golfslag terwijl ik daar al 2 weken geleden mee kwam dat het zo tof en origineel was en mensne moeten echt andere plaatjes gaan gebruiken want ik verwar heel erg nu.ff ontopic weer: ] ik ben net op tweede eiland en zit nu al een tijdje gwoon rond te rijden heel leuk natuurlijk maar i verbaasde me ook al dat ik neit kon golven maar das nu dus duidelijk bevalt het golven of is het heel lomp uitgewerkt want dat vond ik namelijk echt een toffe toevoeging. ik ga dat zeker doen wat ik jammer zou vinden is dat ej alleen een balletje kan slaan vanaf dat golf gebouwtje en dat is het maar dat dnek ik haast wel. je kan pas golven als je een van de missies van gonzales hebt gedaan waarin je tegen hem moet golven Pas daarna kun je het ook in je vrije tijd doen Reageren
Mohanad Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Dank jullie wel voor al jullie hulp maar ik heb al een manier om naar de tweedde eiland te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.