Jump to content

Plaats hier je pc-specs.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik open dit topic omdat ik met jullie wil delen, want wil weten of jullie een goeie pc/laptop

hebben. Ik zie vaak in filmpjes dat ze vaak mooie graphics hebben, daar ben ik jaloers op.

Hebben jullie een goeie pc/laptop? Wat zijn jullie settings is SA Options?

Mijn laptop heeft:

Intel® Pentium 4 1.73 GHz

1024 MB DDR2

128 MB Intel® 915GML, 910GM Graphics Media Accelerator gedeeld geheugen.

en jullie?

Geplaatst:

De kwaliteiten van de graphics van een spel hoeft niet zozeer aan bepaalde eigenschappen van je PC te liggen hoor. Natuurlijk ziet je spel er met een goeie videokaart er wel beter uit dan met een slechte videokaart, maar de rest van de eigenschappen van de PC heeft niet zoveel invloed op de graphics. Inplaats hiervan bepaald dit meer of het spel soepel loopt. Aan jouw eigenschappen te zien heb je toch wel een redelijk goeie PC, waar je San Andreas toch redelijk soepel op kunt spelen. Daarom lijkt het mij handig om even te vertellen dat je bij de Display Options in het spel de resolutie kunt aanpassen waardoor je de graphics kunt beinvloeden. Om dit aan te passen ga je eerst naar het pauzemenu, vervolgens naar Options, Display Options en tot slotte naar Advanced. In dit scherm kun je onderin de Resolutie aanpassen en bovenin de Draw Distance. Hieronder nog even een screen ter verduidelijking. Misschien wist je dit allang, maar het leek me wel handig om even te zeggen. ;)

resolutionhh8.th.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...