Jerre VDB Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Hoe kan ik de auto's die overal in het spel (vice city) op verschillende plaatsen staan verplaatsen zodat ze op een andere plaats kome? Ik heb de bus bij de luchthaven vervangen door een grote kraan maar dan krijg ik een probleem met de col file de kraan staat voor een deel door een afsluiting Als ik de kraan naar achter kan zetten is dit opgelost. Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Hoe kan ik de auto's die overal in het spel (vice city) op verschillende plaatsen staan verplaatsen zodat ze op een andere plaats kome?Ik heb de bus bij de luchthaven vervangen door een grote kraan maar dan krijg ik een probleem met de col file de kraan staat voor een deel door een afsluiting Als ik de kraan naar achter kan zetten is dit opgelost. Dit is een perfecte klus voor mijn savegame editor. Anders moet je met een SCM compiler aan de slag, maar dat is stukken lastiger. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.